Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Ik snapte die flapdrol ook niet die commentaar zat te leveren hoor. "Nederland speelt goed" .

Interlandvoetbal kan me sowiesos maar matig bekoren moet ik zeggen.

1-1

Dan is het ook nog maar de vraag of dit een voetbalpot te noemen was...
Meer waterballet

Hm...

en ik las iets van we hebben van nistelrooi? die had toch afgedankt ? (ja sorry was naar de bios, maar toch wel nieuwsgierig)

Tinne said:
[tegendraads]

Als je zoveel beter bent (dat moeten we zijn) dan moet zo`n wedstrijd niet afhangen van een afgekeurde goal en evt rood.
Want waren we zoveel beter dan?
Ze hebben nog minstens een kans of 3/4 op het end gekregen om op 2-1 te komen hoor.

Ned 11tal; slecht spelen & winnen/ goed spelen en bijna verliezen.

Ruud van Nistelrooij had er wel 2/3 gemaakt.

Tis net Ajax joh, dat nederlands elftal.

Wie zei er ook alweer dat kleinere landen (bulgarije?!) maar niet mee moeten doen?

[/tegendraads]

Kleine chap die je dr bent :L

Edit: Als het NL elftal net zoals psv was hadden we dik gewonnen..

Het was een matige wedstrijd. Je ziet nu wel weer dat je mensen zoals van Bommel en Davids nodig hebt. Middenveld was weer gewoon slecht op Sneijder na. Ook zag je maar weer dat er nog een spits nodig was. Met dit elftal komen we nog niet eens de poule door op het EK. Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe coach, heb het helemaal gehad met van Basten. Van Persie was een van de uitblinkers vond ik. Robben mag van mij ook snel verdwijnen want die wil toch alles alleen doen en daar heb je geen flikker aan. Geweldig heb ik hem echt nog nooit gevonden en ook niet bij PSV.
We hebben nog een lange weg te gaan...

Hopelijk heeft iedereen, die nu een mening heeft over van Basten en zijn gedoe met van Bommel en Nistelrooij, zonet even Ned 1 waar het pleidooi van Louis van Gaal over de kwestie naar voren kwam gezien. Fantastisch...+ralf+

Iedereen die negatief over van Basten zijn de meest sneue mensen die er bestaan. Verder is de hele Nederlandse media en Nederlands volk zo enorm hypocriet.

Want als van Basten straks wint met 5-0 van Albanie, dan is van Basten de beste coach ooit....

Wat een tjappies hier in Nederland

r0bert said:
Edit: Als het NL elftal net zoals psv was hadden we dik gewonnen..

Nee, die spelen stnd slecht en scoren 1x uit 1 kans....

r0bert said:
Kleine chap die je dr bent :L

zou ik nu kwaad moeten worden?

Ruben said:
Want als van Basten straks wint met 5-0 van Albanie, dan is van Basten de beste coach ooit....

ehmm, nee niet bij mij hoor.
Want NL zou met minstens "tien! tien! tien!" nul moeten winnen toch?

Wat een gezeik zeg :+

Ik heb het idee dat er soms iets té veel over voetbal gepraat word, misschien heeft dit wel een averechts effect?

Ruben said:
Hopelijk heeft iedereen, die nu een mening heeft over van Basten en zijn gedoe met van Bommel en Nistelrooij, zonet even Ned 1 waar het pleidooi van Louis van Gaal over de kwestie naar voren kwam gezien. Fantastisch...+ralf+

Iedereen die negatief over van Basten zijn de meest sneue mensen die er bestaan. Verder is de hele Nederlandse media en Nederlands volk zo enorm hypocriet.

Wat een tjappies hier in Nederland

Helemaal niet. Zo'n landen moeten gewoon worden ingepakt boeit niet met welke coach...

Bert said:
Wat een gezeik zeg :+

Ik heb het idee dat er soms iets té veel over voetbal gepraat word, misschien heeft dit wel een averechts effect?

Hoe?

Zouden wij van Basten dan kunnen beinvloeden? of de spelers?
Ik heb juist het gevoel dat van Basten juist iemand die niet naar de publieke opinie luistert. (zie Huntelaar niet selecteren/zie vBommel/vNistelrooij)

Nederland is een voetbal land, dat volgens mij het kleinste best presterend land is. Wij maken altijd kans op een titel. Voetbal is #1 sport in ons landje.

Vind je het gek dat er zoveel programma`s & bladen over gaan. En die moeten gevuld worden.....

Tinne said:
Nee, die spelen stnd slecht en scoren 1x uit 1 kans....

zou ik nu kwaad moeten worden?

ehmm, nee niet bij mij hoor.
Want NL zou met minstens "tien! tien! tien!" nul moeten winnen toch?

Gaat erom dat je het nooit kan laten om ajax erbij te betrekken.
We weten nu echt wel dat je een vlag boven je bed heb hangen met "Eindhovuh de gekstuhhh" en dat je dan je broek op je enkels heb hangen.

Probeer voor 1x in je leven niet alles te vergelijken met Ajax (als het slecht gaat) en psv (als het goed gaat)

Status
Not open for further replies.
Back