Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
In de metro staat dat nog niets bekend is aangezien het seizoen pas 6 wedstrijden onderweg is. Ze wachten het af tot de winterstop.

bulgarije.gif
vs
nederland.gif

Ik vrees bikkelen en aanstellen door de Bulgaren, zie trainer....
En die jonge ventjes... happen en krijgen rood? of gaan er in mee en komen niet meer in hun spel? zal me verbazen als het na al die andere wedstrijden nu wel een aantrekkelijke partij word.

De grootste reden dat ik kijk is omdat ik v Persie wil zien voetballen. Dat is dan ook gelijk een van de weinige redenen. :)

Tinne said:
Je kan niet tegen je verlies, dat is al duidelijk.

Jij kijkt alleen maar door een PSV-bril, r0bert heeft gewoon gelijk. Dat jij nou jalours bent op Ajax, en daardoor alles afkraakt waaronder de fans...

En ookal zetten al die clubs alles op alles tegen Ajax, dan zijn ze nog minder dan een Ajax dat niet tot het uiterste gaat maar wel ze best doet..

Stijn P said:
Jij kijkt alleen maar door een PSV-bril, r0bert heeft gewoon gelijk. Dat jij nou jalours bent op Ajax, en daardoor alles afkraakt waaronder de fans...

En ookal zetten al die clubs alles op alles tegen Ajax, dan zijn ze nog minder dan een Ajax dat niet tot het uiterste gaat maar wel ze best doet..

Je blaast wel erg hoog van de toren gezien de huidige situatie van Ajax.
Of kijk je al naar volgend seizoen?

Ik ben niet jaloers op Ajax. Zonder Ajax bijvoorbeeld is PSV ook niets.
Waarin zijn die clubs dan minder? technische kwaliteiten? waarschijnlijk. Maar je weet net zo goed dat je daarmee de wedstrijd niet per definitie wint. Ik zou igg niet zo hoog van de toren blazen, helaas bevestig je hiermee wel een beetje de algemene opinie betreffende de generaliserende mening over Ajax supporters...

Jij kan nu alleen maar diep vallen als ze een pot verliezen....of reply je dan niet meer?

Overigens ging het me over de laatste zin van r0bert, dat als ik Kopenhagen zou zijn ik er niet trot op zou zijn.... dat denk ik ook altijd na een futsalpotje....denk je werkelijk dat het Ajax zou boeien als ze "onterecht" (wat is onterecht in voetbal?) zouden winnen.
Zeker niet als het CL plaatsing lees gegarandeerde prijs van vele miljoenen.....

Is dat arrogante niet iets wat de psv supporters steeds meer beginnen over te nemen? ;)
Maar goed leuk dat je nu nog loopt te nuilen over de CL doet een beetje calimero aan :) ( en dat is iets waar psv supporters nou echt om bekend staan)

Arrogantie & PSV.....mja. eerder erkenning denk ik dat we het de laatste jaren het beste doen. Maar dat het zelfs nu nog altijd Ajax is en dan PSV. Terwijl dat dus eigenlijk niet zo is. Waar ik overigens niet zo erg mee zit hoor, denk ik.

Alles draait om de CL.
In theorie spelen toch alleen topclubs (regelmatig) CL.

Maar ik zal die discussie verder niet voeren. Het zal weinig zin hebben.
Beetje kansloos van mezelf. :P vergeef het me

Last edited:
1-0 achter.

Kuijt eruit...gelukkig hebben we v.Nistelrooij nog :X
Babel verbaas me............

En zij zijn beter!

Het veld is toch voor beide partijen gelijk. Ik vind het wel een leuke pot tot nu toe, mis alleen nog de ballen op de lat in de 2e helft :p

edit: eindelijk 1-1 :W

Last edited:
Tuurlijk zijn we beter, dat waren we voor de wedstrijd al.
Maar dat is blijkbaar niet genoeg.

Straks wordt het nog 1-3 oid, en dan was het toch makkelijk zeg...:X

[tegendraads]

Als je zoveel beter bent (dat moeten we zijn) dan moet zo`n wedstrijd niet afhangen van een afgekeurde goal en evt rood.
Want waren we zoveel beter dan?
Ze hebben nog minstens een kans of 3/4 op het end gekregen om op 2-1 te komen hoor.

Ned 11tal; slecht spelen & winnen/ goed spelen en bijna verliezen.

Ruud van Nistelrooij had er wel 2/3 gemaakt.

Tis net Ajax joh, dat nederlands elftal.

Wie zei er ook alweer dat kleinere landen (bulgarije?!) maar niet mee moeten doen?

[/tegendraads]

Last edited:
NL speelde wel redelijk , al prees die commentator nederland echt te veel de hemel in..

"Nederlands speelde dominant"

Tegelijkertijd zien we de statistieken van de wedstrijd;
Balbezit bulgarije; 42% nederland; 58% :rolleyes:

"Van Persie is de nieuwe leider"

Hij wil nog wel eens een een black out krijgen en flippen. toch?

Status
Not open for further replies.
Back