Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Van Hanegem wil niet naar feijenoord, omdat hij niet door 1 deur kan met Bosz. Stond laatst nog in zijn colum in het AD

ja, maar als de keuze tussen bosz en v hanegem gemaakt moet/gaat worden dan weet ik wel wie dat wint. HEEL de kuip haat bosz en aanbidt willem. Die druk gaan ze niet lang kunnen tegenhouden. Zeker niet met deze resultaten

Je zegt toch zelf in je post over Touma: "beter Hofland".

klopt ;)
Iemand zei al dat hij Touma een Feyenoord aankoop vond, en dat PSV beter Hofland kan kopen.

ja, maar als de keuze tussen bosz en v hanegem gemaakt moet/gaat worden dan weet ik wel wie dat wint. HEEL de kuip haat bosz en aanbidt willem. Die druk gaan ze niet lang kunnen tegenhouden. Zeker niet met deze resultaten

Hoe lang zit Bosz er? denk niet dat hij 1,2,3 nu weer weg is. Zeker niet omdat het een grote kliek blijkt te zijn nu.

9 maanden ofzo uit mn hoofd. ik denk dat de druk van 'het legioen' en de media na een tijdje niet meer te houden is. En ruggenstekers als t zijn zullen ze allemaal hun eigen hagje proberen te redden dan en bosz laten vallen

Ik vind van Hanegem een prima man.. maar wat moet hij in godsnaam worden?

Technisch directeur? of adviseur Wim Jansen, die het volgens onze grote sigaar rokende redacteur het allemaal wel even ging maken bij Fey.

Die snoraap spreekt zich ook al jaren tegen..

Ach is allemaal onzin wat de snor zegt lorenzo ;)

Kijk wat die allemaal heeft gezegt :

*Als VDH weg was zouden de miljoenen komen
* die 5 inversteerders met 5 miljoen
* Rottier :D

En dan vergeet ik vast nog wel wat als Ajacied zijnde ;)

Vanavond zal Ajax imo het niet moeilijk hebben.
Ze zullen logischerwijs sportief wraak willen nemen op het gelijke spel van onlangs. RKC is al blij dat ze zo ver zijn gekomen. 2-0

Ja, ik denk het. Mooie club ook voor hem. Of Chelsea wil hem het over 1 seizoen toch gebruiken.

Status
Not open for further replies.
Back