Firefoxmhr
::TSA:: 2F4R ICE
Ok jij oordeelt nu dus op 1 foutje dat het een waardeloze voetballer is ?
Ok jij oordeelt nu dus op 1 foutje dat het een waardeloze voetballer is ?
Joh niet zo aangebrand, ik vind hem het hele seizoen al ellende. Dan hoef jij dat nog niet te vinden,
Ik ben ook voor ajax, en in jou ogen maybe een tt fan, maar ik heb ook een leven + werk, en niet tijd om altijd in een stadion te zitten voor een potje voetbal, ieder zijn ding.
Joh niet zo aangebrand, ik vind hem het hele seizoen al ellende. Dan hoef jij dat nog niet te vinden,
Ajax - Az dus....in de kuip toch?
Kan er nu eenmaal slecht tegen als mensen zich negatief uitlaten over Ajax mijn excuses :*
Zeker omdat Sjonnie dit seizoen behoorlijke wedstrijden gespeeld heeft
*ergert zich aan het "helemaal niets in rotterdam" gebler *
Ajax - Az dus....in de kuip toch?
Nee joh laatste 5x dat Ajax in de finale stond wonnen wij hem ook
Ik ben ook voor ajax, en in jou ogen maybe een tt fan, maar ik heb ook een leven + werk, en niet tijd om altijd in een stadion te zitten voor een potje voetbal, ieder zijn ding.
Heitinga speelt juist een heel sterk seizoen :X
Gister vond ik Koenders heel erg sterk, die kerel had alles en maakte ook een paar imposante rushes. Alleen stopte Heitinga hem toen op tijd af
Heitinga ook een paar mooie rushes, alleen speelt die dan de bal waar het me beter lijkt om op goal te schieten.
Idem met Ogararu, die kerel schiet ook nooit op goal.
Heitinga speelt juist een heel sterk seizoen :X
Gister vond ik Koenders heel erg sterk, die kerel had alles en maakte ook een paar imposante rushes. Alleen stopte Heitinga hem toen op tijd af
Heitinga ook een paar mooie rushes, alleen speelt die dan de bal waar het me beter lijkt om op goal te schieten.
Idem met Ogararu, die kerel schiet ook nooit op goal.
Die commentator gister was NOGAL Koenders geil, gvd zeg.
Goed fraai
http://www.youtube.com/watch?v=PJMrcEKqAe8
Koenders heeft ook in de opleiding bij Ajax gezeten, dat word wel een grote denk ik.