Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Je hebt helemaal gelijk. Qua spelers idd wanbeleid.
Niet de juiste jonkies, niet de juiste oudjes. Geen balans.
Je praat over v.Bronckhorst. Ik zou buiten een Feyenoord hart dus niet weten waarom hij zou willen komen. Dus hopen dat een Feyenoordhart nog bestaat....verder moet Feyenoord uitkijken dat mensen straks domweg niet meer willen komen. Ik denk nu al dat veel talenten bijv niet meer zo makkelijk naar PSV willen door AZ. De technische mannen bij Feyenoord schijnen allemaal vriendjes te zijn etc... dat verhaal voeld niet goed. Straks weer geen Europees, geen geld etc etc..een cirkel die alleen maar naar beneden gaat.

Ik heb AZ al genoemd, kansloos dat er nu mensen zijn die ze niet als concurrent, en roepen "het is geen topclub bladibla". Lekker belangrijk, ze staan nu wel op doelsaldo voor op jullie (idd, de ajax supp roepen het hier) en hebben vele malen beter europees gepresteerd, uberhaupt europees gespeeld. Dan vraag ik me af, kan Nederland wel 4 topploegen/clubs hebben? ik zou niet weten waarom wel, waarom niet...maar het leek een soort van interessant.

*stel je zegt: met het inbrengen van Addo voor Da Costa lijkt het achterin nu redelijk weer te kloppen. Uiteraard mag Addo weg van Koeman.

Last edited:
Ik heb AZ al genoemd, kansloos dat er nu mensen zijn die ze niet als concurrent, en roepen "het is geen topclub bladibla". Lekker belangrijk, ze staan nu wel op doelsaldo voor op jullie (idd, de ajax supp roepen het hier) en hebben vele malen beter europees gepresteerd, uberhaupt europees gespeeld. Dan vraag ik me af, kan Nederland wel 4 topploegen/clubs hebben? ik zou niet weten waarom wel, waarom niet...maar het leek een soort van interessant.

Idd man, wij hebben idd helemaal niet europees gespeeld.

Op dit moment zie ik eerlijk gezegd maar 2 topploegen, Ajax en PSV. AZ wordt het op korte termijn, Feijenoord is topploeg af als het zo doorgaat. Twente vind ik geen topploeg, we moeten volgend jaar maar zien of dit seizoen een uitzondering is of dat ze een nieuwe weg zijn ingeslagen.

Touma....:rolleyes: ik krijg wat van die transfervrij risicoloze koopjes...
Beter Hofland.

Touma is echt wel een leuke voetballer en als hij transfervrij is waarom niet?
Hofland moete ze nevernooitniet terughalen, die kan het niveau PSV echt niet meer aan.

Touma is een goede speler.

Ik zag gister trouwens Elmander spelen. Die deed het toch VRIJ aardig voor Toulouse :D

Kan Feyenoord weer achter de oortjes gaan krabben.

Zal best naar een grotere Franse club gaan inderdaad. Marseille/PSG kan ook, net waar er wat verkocht wordt lijkt me.

Touma is echt wel een leuke voetballer en als hij transfervrij is waarom niet?
Hofland moete ze nevernooitniet terughalen, die kan het niveau PSV echt niet meer aan.

Feyenoord zou Hofland willen.

Touma, mja....alles voor de breedte denk ik. Ik neem aan dat ze van dit einde wel leren. Maar interesse in Touma en de mededeling dat er 'maar' 5 miljoen voor transfers is....begrijp je.

AC Milan schijnt Alex te willen....ik hoop het voor hem. @ Chelsea mag hij nog niet spelen blijkbaar.

PSV is ook nog steeds in de running voor Lazovic...

Kan Feyenoord weer achter de oortjes gaan krabben.

Dat is toch bij elke club wel eens zo..., of is het bij Feyenoord chronisch ofzo? (leest hierboven ziijn eigen verhaaltje over lazovic..hmmz)

Last edited:
van hanegem zit wel steeds uitdrukkelijker over feyenoord te praten. Van mij mag ie terugkomen. Mario Been met v Hanegem trainer

hofland, gio, boateng erbij

en verder blijven dromen :+

Hofland is toch ook vaker geblesseerd dan dat hij speelt?

Hij speeld er net zoveel als toen hij bij PSV in de basis stond.

van hanegem zit wel steeds uitdrukkelijker over feyenoord te praten. Van mij mag ie terugkomen. Mario Been met v Hanegem trainer

Ik denk dat dat wel de oplossing is; grote schoonmaak.

Van Hanegem wil niet naar feijenoord, omdat hij niet door 1 deur kan met Bosz. Stond laatst nog in zijn colum in het AD

@ tinne
grote schoonmaak is al geweest, alleen is daarna alleen maar meer rommel gekocht. op lucius na.

Er moet gewoon weer een herkenbaar elftal komen. Een elftal waarmee je in de tunnel al met 1-0 voor staat, net als vroeger. MANNEN, geen kleine ventjes.

Maar dat is niet alleen bij feyenoord zo. Kijk ook maar bij het NL elftal. Elk elftal heeft gewoon het type 'de smeerlap' ala fraser/de wolf/ v bommel nodig imo.

Status
Not open for further replies.
Back