Wat is jouw visie in deze malaise dan?
Ik geef Erwin niet de schuld ofzo, het is inderdaad een rustige man..
Sommige keuzes had ik niet gemaakt.. dat heb ik met van Basten ook..
Het materiaal is gewoon niet lekker, dit wist hij ook toen hij er instapte.
Ik heb ook geen idee wat nou uiteindelijk de doelstelling was, volgens mij bij de 1e 5. Ik snap de sprong naar Charisteas ook nog steeds niet, ik heb het wel geaccepteerd trouwens.
Wij zijn de nederlandse AC milan met spelers halen, als het maar transfervrij is ;(
Schreuder kan het niveau totaal niet aan, Bahia is imo nooit ECHT een goede geweest. Saidi heeft nooit een kans gehad(tevens aanpassings problemen door taalachterstand etc), Vlaar kan ook het niveau gewoon nog niet aan, heeft iemand nodig om zich aan op te trekken.
Tiendalli zien we totaal niet, Drenthe is een degelijke speler die nog veel moet leren(zelfde verhaal als Vlaar ook iemand nodig)
Greene wordt totaal verkeerd gebruikt, evenals Lucius. Collen mijn held in bange dagen kan inmiddels ook de Jari litmanen bokaal ontvangen met aparte blessures
Leonard een totale miskoop die volgens mij na 50meter een zware Nel gaat draaien.
Wat zijn derijck en lensky nou voor spelers, waar zijn ze voor gehaald?
Achterin of type voor de verdediging?
Dan heb ik alleen nog maar het 'achterin' handeltje gehad.
Ik hoop dan ook dat Van Bronckhorst komt. Dan mag hij de linksback positie, Drenthe doorschuiven naar het middenveld.
Desnoods Roger oid halen voor het middenveld, kan nooit veel kosten. Heeft tevens nooit een kans gehad in de Arena.
Ik noem maar een type speler.