"Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal
13/4/2007 14:43
Net als vorige zaterdag met de aan NEC verhuurde Roy Beerens, komt PSV komende zaterdag tegen FC Twente twee van 'zijn' spelers tegen: Ismail Aissati en Otman Bakkal.
Coach Ronald Koeman waarschuwde vrijdagmiddag het Twentse tweetal: 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.'
Dat 'uitdagen' kwam Beerens op een forse schop van Manuel Da Costa te staan. En dat was begrijpelijk, oordeelde Koeman. 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet."
*Beetje flauw van Koeman, ik begrijp het wel....maar doe het dan zoals heel normaal in andere landen, gewoon verboden om de spelen tegen de eigenaar in het contract zetten. Want ik denk dat Koeman de bui al ziet hangen...die gasten gaan er ws gewoon voor, alhoewel ze zeker zijn van dat ze bij PSV blijven, wat Beerens niet was. Uit deze woorden van Koeman haal ik uit dat Beerens niet geliefd is bij hem....eigen schuld. (van Koeman dan)
Ik voorspel punt verlies.