Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
* hoopt dat PSV en AZ punten laten liggen *

Het is de vraag of PSv nu beter van die CL pot geworden is.
Iedereen is er weer op Alex na. Best lullig voor de 2 jongens die invielen (Marcellis & v Eijden) want ik vond ze goed genoeg.
Als we dit verliezen dan zet ik me geld op AZ. Want wij doen dan echt niet meer mee.

De vraag is wel hoe AZ met het onverwachte verlies om zal gaan.
Want alles zat natuurlijk tot nu toen mee....en ik weet nog hoe ze reageerden op het verlies thuis tegen PSV...(zoals Ajax ook btw)

"Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal

13/4/2007 14:43

Net als vorige zaterdag met de aan NEC verhuurde Roy Beerens, komt PSV komende zaterdag tegen FC Twente twee van 'zijn' spelers tegen: Ismail Aissati en Otman Bakkal.
Coach Ronald Koeman waarschuwde vrijdagmiddag het Twentse tweetal: 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.'

Dat 'uitdagen' kwam Beerens op een forse schop van Manuel Da Costa te staan. En dat was begrijpelijk, oordeelde Koeman. 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet."

*Beetje flauw van Koeman, ik begrijp het wel....maar doe het dan zoals heel normaal in andere landen, gewoon verboden om de spelen tegen de eigenaar in het contract zetten. Want ik denk dat Koeman de bui al ziet hangen...die gasten gaan er ws gewoon voor, alhoewel ze zeker zijn van dat ze bij PSV blijven, wat Beerens niet was. Uit deze woorden van Koeman haal ik uit dat Beerens niet geliefd is bij hem....eigen schuld. (van Koeman dan)

Ik voorspel punt verlies.

Ik ben het wel met Koeman eens, Beerens was overdreven bezig.
Natuurlijk gaan Aissati en Bakkel er vol voor, maar ze moeten niet net als Beerens gaan doen met z'n bal onder de voet enzo..

Provoceren is gewoon triest.

Ik heb het niet gezien btw, maar als het echt provoceren was...dan wil je zeker niet meer bij PSV spelen... Voor de rest is het wel kansloos dat hij probeert die spelers bij Twente te beinvloeden...Stom dat hij ze dus heeft laten verhuren.

FC Volendam verliest Van Duijn aan luchtvaart

14/4/2007 15:28

FC Volendam ziet Niels van Duijn aan het einde van het seizoen vertrekken. De 22-jarige verdediger leverde zijn contract in vanwege een studie aan de luchtvaartschool.Van Duijn kan het spelen van betaald voetbal niet combineren met zijn per 1 september startende opleiding. De verdediger is bij Volendam bezig aan zijn derde seizoen en is een vaste waarde in het elftal van trainer Stanley Menzo.

Fraai, knap om zo'n keuze te maken..

Als jij een vaste waarde bent bij een prof club, vind ik het heel knap dat je kan kiezen..

Net als Bjorn van de Doelen ook deed..

Tinne wat zit je PSV walgelijk in te dekken..

Bijna alle spelers van PSV zijn er weer bij ze worden wel kampioen.
Helaas heeft Ajax het vorige week laten liggen :(

1-0

kkmdpmoqoweke-2-0farfan.gif

2-0
kkmdpmoqowoqd-1-0farfan.gif

Ik juich nog lamg niet...

Tinne wat zit je PSV walgelijk in te dekken..

Je hebt gelijk....maar het echte vertrouwen is er niet meer hoor.
Stel we worden Kampioen, is het deels echt omdat anderen de kans hebben gehad en niet genomen.

Je hebt gelijk....maar het echte vertrouwen is er niet meer hoor.
Stel we worden Kampioen, is het deels echt omdat anderen de kans hebben gehad en niet genomen.

Ja maar PSV is wel het team wat er het gehele seizoen wel het meeste aanspraak op heeft mogen maken.

Dat ze punten zijn gaan morsen heeft het alleen maar spannend (en leuker) gemaakt.

je kan veel zeggen, maar of we nu verliezen of winnen. Ik ben gematigd in mijn reactie...dat is nog altijd beter dan stil asl ze verliezen en v/d daken roepen als ze winnen.

Ik vond het te spannend, dan kan je maar van de 'worst case scenario" uitgaan imo. Twente was eerder te verliezen dan NEC/Roda etc..toch?
Alles was mogelijk...

srry :*

Feyenoord weer achter, 1-0 tegen Heracles.

Kan me nog vorig seizoen herinneren dat Heracles met 7-0 een pak slaag kreeg in de Kuip. Kuijt en Kalou onmisbaar voor de Rotterdammers?

AZ staat voor, maar goed dat maakt ook niet meer uit.

Ik denk play-offs:
AZ - Feyenoord
Ajax - Twente

Uiteindelijk AZ - Ajax..

Status
Not open for further replies.
Back