Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Vedette :W

Maja, zo kan je nog wel even doorgaan ;). Mooie ploeg ManU.

Dat is zo :P

Vind het wel bijzonder dat Giggs en Scholes al zo lang bij ManU spelen en nog steeds bepalend zijn.

Goal van de Rossi was trouwens ook wel bijzonder mooi.

wel een super publiek zeg...
Lorenzo, tackle op de enkels van een tegenstander, je KAN er rood voor geven maar in zo'n wedstrijd...

Sneu zeker voor zo'n pik..
Ik hoop dat Bayern nog 2x scoort, liefst van Bommel.. maar dat AC milan zal er wel weer door sijpelen.

Ach, sta je als broekie in de basis....krijg je rood....dat gaat een praatsessie worden. Anders gaat het nooit meer wat worden.

Hehe, moet je maar eens op youtube gaan zoeken :P
Die Pennant speelde echt een goede pot, jammer dat ie niet scoorde. ( had ie gezien de wedstrijd wel verdiend )

mhoa...verdediging kan er mee door. Alleen moet er ook gescoord worden...
Geen afslachting...dus ik kan het wel hebben.
Eerlijk gezegd zie ik ook liever Liverpool - Chelsea dan PSV - Chelsea ;P niet logisch...maar ik verlies liever van Liverpool dan van Chelsea. En eruit moest PSV toch wel een keertje... Nu Liverpool wel weer de CL winnen offcourse.

Ik hoop dat Ac Milan wint. Vind het een geweldig mooie ploeg. Wat een geweldige combinatie met de 2e goal en beide mooie goalen. Man U; wat een geweldig getik:W

Ben het compleet met je eens Ronnie (over Milan en Man utd ja :W)

er bleek maar weer eens wat voor killer die inzaghi is, rest van de wedstrijd niet gezien, hij krijgt 1 goede bal en meteen goal

Manchester mag hem zeker winnen dit jaar, prachtige ploeg/ spelers/ trainen :).

Heb echt zitten genieten van ManU :W! Van AC Milan trouwens ook. Word een leuke wedstrijd.

Status
Not open for further replies.
Back