Ik gun scheringa niets nare vent.
AZ heeft veel aanhang hier op het forum
Da Costa is ook niet zo sterk sinds Alex weg is. Speelt niet gewoon iedereen beter naast de tank?
het wordt zeker spannend tot de laatste dag van middag de mooiste wedstrijd van het seizoen tegen calimero Almelo
Daarom denk ik AZ.
Ik boycot nu wel vGaal....hoor ik al een "we zijn de beste van Amsterdam! we zijn de beste van Eindhoven!.........." *zucht.
En dan zeg ik wat over Feyenoord:
"EINDHOVEN - Enkele fans van PSV hebben maandag de training van de Eindhovense club onderbroken. De supporters uitten tijdens hun actie hun onvrede over de huidige prestaties van de club in de eredivisie"
Nee dat helpt allemaal Ik zie die buitenlanders straks nog weg gaan ook door dit soort onzin.
De eerste poll op "het" PSV forum staat er al weer... 57% wil Koeman weg hebben.... zo snel gaat het dan.
En ik denk dat dit wel bewijst dat Koeman gewoon geen toptrainer is. Hij maakt ploegen gewoon niet beter, zag je bij Ajax, Benfica en nu ook bij PSV. In het begin gaat het nog goed, maar al snel zakt het af
Ik vergeef hem alles, als 'we' vraag niet hoe, nog kampioen worden.
Maar ik mis wel wat uitstraling bij hem. Hij ondergaat alles zo stoiceins.
Zoals Blind dat ook had... Koeman is een prima vent hoor, alleen vraag ik me af of hij nou zoveel gezag heeft..(welke trainer kan dat tegenwoordig wel hebben btw? spelers wil is soms wet, ze gaan sneller weg dan dat ze komen)
PSV supporters hebben niks te zeuren gehad de laatste 5 jaar.. aanstellers. In Rotterdam kan zelfs een niet supporter het nog voorstellen dat jr doodziek van word. Niet dat ik het goedkeur, maar er moet gewoon wat gebeuren, en dat gebeurd dus al jaren niet.