Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
HTC waarschuwde vooraf al dat dit de lastigste wedstrijd zou worden.

Was dus naadje allemaal, maar goed niet zo naadje als Feyenoord. 0-4 verliezen in de eigen Kuip van FC Groningen is toch wel een aardige aanfluiting. Waarom spelen ze soms goed en is dit weer om te huilen :?

Tjonge jonge wat ben ik ongelofelijk pissig nu :|
HTC wisselt pas na 80 min! Babel was waardeloos.

en ook nog voor Perez zag ik. Lijkt me dat Ajax alles MOET winnen willen ze nog landskampioen worden. Beter hadden ze Vermaelen gewisseld voor Manucharyan oid, helaasch maar het blijft wel spannend nu :+

Jezus, 0-4 tegen Groningen.. wat erg..

Eerste wedstrijd hadden we ook van Groningen verloren met 3-0 ofzo.. kan me nog wel herrineren.

Was dus naadje allemaal, maar goed niet zo naadje als Feyenoord. 0-4 verliezen in de eigen Kuip van FC Groningen is toch wel een aardige aanfluiting. Waarom spelen ze soms goed en is dit weer om te huilen :?

Ik lees er straks een erg klein bericht op de tweede pagina over.
Dit is gewoon het Feyenoord atm, en iedereen heeft het geaccepteerd.
Wel vaag.

Jezus, 0-4 tegen Groningen.. wat erg..

Eerste wedstrijd hadden we ook van Groningen verloren met 3-0 ofzo.. kan me nog wel herrineren.

Weer lekker onvoorspelbaar dit weekend (behalve AZ :rolleyes: )
Want ook Groningen is wisselvallig. Twente ook gewoon winnen, RKC slecht.

Apart einde zo.

Ik weet wat v.Gaal zegt "nee wij hebben geen enkele kans op het landkampioenschap" *zucht :rolleyes: Lekker makkelijk zo...

Wat een heerlijk weekend. PSV gelijk, Ajax gelijk, AZ winst en nu tweede. Misschien maakt AZ dan toch nog kans, zou wel vet zijn.

Az heeft t beste doelsaldo van de 3.. ik zie ze nog wel kampioen worden. Ik gun het ze ook wel. Mooi voetbal, goed beleid & een mooie visie. Alleen die van gaal gun je niks.

wat zijn de wedstrijdschema's van de 3 clubs?

Gvd indd, k ging gisteravond kapot toen ik zag dat PSV 2-0 achter stond...

Maar dan moet Ajax het indd wel afmaken, jeezuss zeg:(

Az heeft t beste doelsaldo van de 3.. ik zie ze nog wel kampioen worden. Ik gun het ze ook wel. Mooi voetbal, goed beleid & een mooie visie. Alleen die van gaal gun je niks.

wat zijn de wedstrijdschema's van de 3 clubs?

Ik gun scheringa niets nare vent.

Ik gun scheringa niets nare vent.

ik vind het wel mooi als iemand zijn droom realiseerd en daarbij ook de club(cultuur) bovenaan blijft stellen. Zoiets als bij Man U gebeurd is walg ik van.

Ik hoop ook van harte dat een constructie ala Liverpool in Rotterdam ook gaat gebeuren.

De beste man heeft me iets te veel praatjes en als die zo doorgaat komt hem dat ongetwijfeld een keer duur te staan. :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back