This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Niets nieuws toch?
Elke oud-speler wil tegenwoordig weer eens terug. v.Bommel/v Nistelrooij komen ook eens weer...

ik hoop het van harte. net als boateng, buffel/tomasson/cruz
die zie ik ook nog wel eens terugkomen

Waarom zouden Tomasson & Cruz terugkomen?

Tomasson kon onlangs terug, koos voor Duitsland. (daarna weer villareal)
Cruz was toch nooit zo populair? is toch ook niet voor veel geld weggegaan? (mocht weg) of heb ik het verkeerd?

tomasson heeft nog gevoel met de club. is onder vervelende omstandigheden weggegaan toen(contract niet verlengen), maar die mensen zijn inmiddels alweer weg.

Het liefst zou ik koevermans hier zien. Als Schiedammer zal hij ws ook wel willen. Maja, er is toch geen geld..

Schijnt dus allemaal een 'grap' te zijn.

ik las het..

'Kuyt heeft het gehad met Oranje'
25 maart 2007, 15:46

Na de bloedeloze 0-0 tegen Roemenië snelde Dirk Kuyt als één van de eerste internationals richting de kleedkamers. Woest was de wisselspeler over de vertoning en baalde van zijn absentie in de wedstrijd. Kuyt is het Nederlands elftal zat.
Direct na de wedstrijd ontglipte de geboren Katwijker de vaderlandse media en vertrok richting zijn geboorteplaats. Kuyt was deze week al niet blij met het horen van zijn plaats op de bank tegen Roemenië. Na helemaal geen speelminuten te krijgen tegen het Balkanland sloeg de vlam in de pan, meldt het AD.

De voormalig-Feyenoorder zag in zichzelf de nieuwe spits van het Nederlands elftal. Ruud van Nistelrooy weigerde immers nog langer uit te komen voor Oranje. De klap was daarom extra groot toen Kuyt merkte dat Klaas Jan Huntelaar de voorkeur genoot boven hemzelf.

Bron: voetbalprimeur.nl

ik weet het ja. de bron maja.. wat vinden jullie ervan

Vind dat die niet zo moet zeuren
En miss moet die er wel blij wezen want geen enkele spits kan iets forceren in dit NL elftal.
Maar goed de kans dat dit een duimzuig verhaaltje is is aardig groot

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft na de mislukte thuiswedstrijd zaterdag tegen Roemenië (0-0) in het EK-kwalificatietoernooi hard ingegrepen. De basisspelers Denny Landzaat en Kew Jaliens zijn uit de selectie verwijderd.

Ook Tim de Cler, die in De Kuip op de tribune zat, mag komende week niet mee naar Slovenië voor de eerstvolgende kwalificatiewedstrijd, woensdag in Celje.

*prutsers...ook v.Basten.

lekker je falende beleid/tactiek afreageren op degenen die je eigenlijk al nieteens had moeten selecteren.

Ik weet niet hoor, maar Jaliens speelde in mijn ogen ook echt slecht:X

Maakte gewoon slordige foutjes, ver achter de man spelen terwijl hij alle tijd heeft, neemt een simpel balletje niet goed aan zodat ie uitgaat enzo. Dat kan op dit niveau gewoon niet.

Sowieso de tactiek van van Basten.

Hij vertelde dat de ruimtes achterin bij roemenie klein waren, gek hè als je met buitenspelers speelt die beide naar binnen komen.

Wat een slechte opstelling was dit, ik snap het serieus niet..
Ook niet ingrijpen ofzo in de 2e helft, hij liet ze gewoon uit spelen..

v Basten laat ze ook niet goed spelen denks..

Anyway..ik zeg vBasten eruit, Foppe als nieuwe trainer :W:W:W
Geen pseudo interessant voetbal geouwehoer, maar gewoon je beste spelers opstellen en laten spelen op de manier waardoor ze goed zijn.

ik zou dus als ik Landzaat,Jaliens & De Cler zou zijn dus ook niet meer willen spelen voor Oranje.....

Eerst zijn het de spelers en moet de trainer eruit...nu is het imo de trainer en moeten er spelers uit....

Maar vBasten heeft nog minstens 100 wedstrijden krediet bij velen...wie pakt hem ook aan?! hoe hadden ze de 'kleine generaal' aangepakt als hij vBommel & vNistelrooij had verbannen....precies... VBasten krijgt respect door zijn spelerscarriere, en niet om zijn trainerskwaliteiten... (dat blijkt)

Ik zat die wedstrijd te kijken en ik realiseerde me ook dat er eigenlijk niet 1 echte topper in stond. Misschien komt het ook wel door de wedstrijd dat er niemand ook opviel of uitblonk, maar het was een triestzooitje. Het vertrouwen in van Basten van mij is ook een beetje aan het wegzakken.

-Of ze winnen met 1-0 oid en samengeknepen billen...plus genoeg kansen voor Slovenie... (hebben we eerder meegemaakt)

-Of ze winnen met x-0 en alles is ineens weer goed, en kan hij weer x wedstrijden verder kloten...en dat het dan tactisch nog niet goed zit, maar dat toevallig 1 speler zn dag heeft...

*leuke quote in spits oid,

"robben moet een open vleeswond krijgen wil hij een Penatly krijgen tegenwoordig...."

sukkel.

26/3/2007 - AD: Chelsea haalt 15-jarig talent Feyenoord

Het Algemeen Dagblad meldt dat de 15-jarige Jeffrey Bruma naar Chelsea vertrekt. Hij zou daar komende zomer een contract voor vier seizoenen ondertekenen. Feyenoord had de speler van B1 nog niet vast kunnen leggen omdat dat pas vanaf het zestiende jaar is toegestaan.

Op deze manier wodt het natuurlijk alleen maar lastiger voor de NL clubs om ooit nog eens een rol van betekenis te spelen :X

Ik las het...veel gekker moet het niet worden...

Stel zo iemand mislukt oid, 9 v/d 10 gaan dan niet terug naar waar ze vandaan kwamen....

Ik hoop maar voor nl dat ze morgen winnen, want anders zoals hilly al zei (nog gefeliciteerd btw) zal het niet best aflopen vrees ik

Status
Not open for further replies.