Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
21/3/2007 - Feyenoord: geen kritische spandoeken meer toegestaan in De Kuip

Chris Woerts heeft in Voetbal International laten weten dat de club niet langer kritische spandoeken in De Kuip wil zien hangen. Afgelopen zondag werden al spandoeken over Fraser verwijderd. "We willen een schone omgeving, dus alleen spandoeken als ondersteuning van de spelers, of die betrekking hebben op de wedstrijd. Iedere supporter kan bij Feyenoord zijn mening geven, daarvoor hebben we tal van plaforms in het leven geroepen, maar de wedstrijd is heilig. Wij hebben geen zin elke week spandoeken te moeten verwijderen. Dit is ons beleid en daaraan heeft iedereen zich te houden."

Die Woerts is ook niet helemaal fris volgens mij :X
Kan me nog wat anti GKL doekjes herrineren daar heb ik hem nooit over gehoord :D

/Edit

Wel humor dit
2007321135018d-Korea.jpg
:#

Hoe is het met jouw ''voetbal'' (om ontopic te blijven) knie? ;)

Ja gaat prima, thnx :*

Nou nou, de pers zal het wel in een mooi daglicht hebben gezet.
Als er een treurige krant is, is het de pers wel.
Pas stonden er ook koppen in als 'Ga terug je kooi in, hoer' ;(

Inderdaad, ik ben ook de gene die de citaten van Davids uit de pers hier luid schreeuwend neer zet en meldt dat het een held is.

uh-huh.

attention_whore3.jpg

Ik zie de volgende rel al weer uitbreken bij Ajax :X
Jaap Stam is nu weer boos op Davids omdat hij zijn dochters uitgemaakt heeft voor lesbo's :D

Kom maar met die berichten!! ze gaan er alleen maar beter van voetballen lijkt het :#

"De dader wist aan de stewards te ontsnappen, maar zijn identiteit werd achterhaald met hulp van andere supporters. Maandag is de dader door de beveiliging van PSV gehoord en heeft hij een stadionverbod gekregen. De politie onderzoekt de zaak in overleg met justitie. Volgens een woordvoerster gaat het slachtoffer aangifte doen"

*gelukkig stonden andere hem bij, en hebben ze de dader geidentificeerd.

"De Portugese voetbalbond eist stappen tegen de Belgische doelman Stijn Stijnen. Die had het verbaal gemunt op Cristiano Ronaldo. 'We moeten Ronaldo zo hard aanpakken dat hij na twee minuten wordt afgevoerd.'

De goalie voegde daar nog aan toe: 'Wat moeten we anders doen? Portugal heeft veel meer kwaliteiten en daarom moeten we dingen maar op onze manier doen. Als we proberen zoals Portugal te spelen, zullen we zeker verliezen. Ik zeg niet dat we iemands benen moeten breken, maar wel dat we agressief moeten spelen.'"

*dat denken we allemaal toch? als je tegen hem zou moeten spelen...

Stekelenburg dus.

Ik las ook een ergens dat Seedorf meent dat van Nistelrooij de moeite om terug te komen moet doen oid....:?

rai373.jpg

Raimond van der Gouw stopt eindelijk

Raimond van der Gouw zet na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan. De doelman van AGOVV Apeldoorn gaat verder als keeperstrainer.
De deze week 44 jaar geworden Van der Gouw liet eerder deze week in interviews nog in het midden of hij nog een seizoen door zou gaan of dat hij zou stoppen als actieve prof. Een paar dagen later al maakte hij zijn vertrek bekend. Van der Gouw wordt volgend seizoen keeperstrainer bij AGOVV Apeldoorn.

De lange loopbaan Van der Gouw voerde hem langs Go Ahead Eagles, Vitesse, Manchester United, West Ham United en RKC Waalwijk. Bij Manchester United was hij meestal de stand-in van Peter Schmeichel.

In het seizoen 1999/2000 hield hij bij United Mark Bosnich op de bank en speelde Van der Gouw 22 duels. Na de komst van Fabien Barthez belandde de geboren Oldenzaler weer op de reservebank.

*was vroeger een beetje mijn held....had imo nog een uitstraling (zoals dat hoort als keeper)

(hhmm ik heb toevallig dat shirt zonder reclame...)

Giannichedda gaat bij Feyenoord tekenen
24 maart 2007, 13:27

Feyenoord heeft zijn beoogde ervaren middenvelder bijna binnen. Giuliano Giannichedda van Juventus gaat één dezer dagen een contract voor drie jaar ondertekenen bij de Rotterdamse club.
Althans, dit meldt de doorgaans betrouwbare Italiaanse sportkrant La Gazzetta Dello Sport. De 32-jarige Giannichedda mag vertrekken van zijn Turijnse werkgever, waardoor de transfersom geen noemenswaardig obstakel zou vormen voor Feyenoord.

Behalve voor Juventus kwam Giannichedda, die tevens uit de voeten kan als verdediger, in zijn voetballoopbaan ook uit voor Sora, Udinese en Lazio Roma. Hij is drie keer voor het Italiaanse nationale elftal uitgekomen.
www.voetbalprimeur.nl

http://www.juventus.com/uk/team/detailPlayer.aspx?lml_language_id=0&trs_id=1487000&ID=5301

nu gio nog

Ronald Koeman benadert Ahmed Hossam

Ahmed Hossam wil komende zomer Tottenham Hotspur verlaten. De Egyptische spits wordt zelden opgesteld door Martin Jol. PSV zou voor hem in de race zijn.

*kan iemand een lijstje maken van alle aankopen van Koeman voor psv (bij Benfica & Ajax) dan weten we wie we nog meer kunnen verwachten :P
Mido wel goede speler....alleen mentaliteit in NL was niet zozo

Giannichedda gaat bij Feyenoord tekenen

"De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout"

;)

ik had niet gekeken. maar was wel weer typisch dat toen ik er ff langszapte het eerste wat ik zag een schwalbe van robben was:+

zooi dat die van basten het zo lang volhoud Bah wat een schande!

Van Basten kan het allemaal maken...de kleine Generaal was al 5x ontslagen..
Met de huidige beschikbare spelers...elke keer maar aankloten... hebben we al een keertje 90 min genoten?

Giovanni van Bronckhorst sluit niet uit dat hij komende zomer de overstap maakt naar zijn jeugdliefde Feyenoord. Dat is opvallend te noemen, aangezien de geboren Rotterdammer onlangs zijn contact bij FC Barcelona verlengde.

"Als voetballer weet je dat een contract niets zegt. Ik ben ook bij Arsenal vertrokken terwijl ik nog een driejarig contract had. Het kan deze zomer nog alle kanten op", zegt Van Bronckhorst, die dit seizoen niet altijd meer zeker is van een basisplaats bij de Catalanen, tegen Radio Rijnmond.

Het feit dat Feyenoord al jaren kwakkelt, speelt volgens Van Bronkhorst niet mee in zijn beslissing om wel of niet terug te keren. "Het is makkelijk om terug te keren als het goed gaat. Maar ik heb altijd gezegd dat je niet alleen Feyenoorder in goede tijden bent, maar ook in slechte tijden. Maar het hangt van zoveel factoren af voor ik in de zomer eventueel naar Feyenoord zal terugkeren. Ik sluit het echter zeker niet uit."

Status
Not open for further replies.
Back