Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Zou het een optie zijn om het nederlands elftal te vervangen door de selectie van zwolle? Die doen het goed gezien de stand in de laatste periode, weinig tot geen ster-allure's en een goed op elkaar ingespeeld team. weet ik trouwens niet of daar iedereen wel speelgerechted is.

op vi.nl staat een stuk daarover over die talenten.

Ja en over van Basten, heb me altijd al afgevraagd wat die moet in oranje. Heeft niet eens trainerservaring op niveau alleen bij de a1 van ajax.

Van Basten moet met wat meer ervaring spelen en gewoon de beste spelers selecteren.

Ik las het...veel gekker moet het niet worden...

Stel zo iemand mislukt oid, 9 v/d 10 gaan dan niet terug naar waar ze vandaan kwamen....

Barca zat achter een knaap van 12 aan en boden er 4 miljoen euro voor, Besiktas wou er 7 !!!! miljoen voor hebben...

En hoeveel zullen er uiteindelijk in het eerste na xx jaar spelen? kans is bijzonder klein imo...en dan gaan ze uiteindelijk weer weg...en dan zijn ze al uit het land van herkomst/eerste club. En daar komen ze iig niet meer terug. Maw, jong talent gaat vroeg weg uit NL naar ENG...slaagt daar niet....denk je dan dat hij weer terug naar NL gaat? ws kan je hem nieteens betalen hier. (qua koopsom, en hij zal wel wat verwend zijn)

-Jonge spelers gaan vroeger weg
-Ze worden dus steeds jonger...

En gek vinden dat er steeds buitenlanders in NL spelen... Btw, wij doen hetzelfde...hoe oud was Leonardo? wat is het idee achter de 'samenwerkingen'...

wat is er Stokmansch? Betreur je het gebruik van een Engels woord in een verder Nederlandse zin?

Of begrijp je het gewoon niet? :henko:

Ik betreur het dat hier groeperingen worden gevormt, die denken dat hun ploeggie nog kampioen wordt :P

Ik betreur het dat hier groeperingen worden gevormt, die denken dat hun ploeggie nog kampioen wordt :P

Hoop moet je altijd houden ;)

3 puntjes achterstand is te overzien. Stel dat Ajax en PSV gelijk eindigen qua punten, word er dan gekeken naar doelsaldo of onderling resultaat?

3 puntjes achterstand is te overzien. Stel dat Ajax en PSV gelijk eindigen qua punten, word er dan gekeken naar doelsaldo of onderling resultaat?

laten we hopen het 2de :D, maar als we nou strx heracles ff slachten dan hoeven we ons daar geen zorgen over te maken

Eerst doelsaldo. Geloof dat een 4-0 vandaag genoeg zou zijn om gelijk te komen in doelsaldo? (Er vanuitgaande dat PSV nog 1 wedstrijd moet verliezen, en dus minimaal een -1 erbij krijgt)

PSV 66 - 21
Ajax 70 - 31

Ik neem aan dat ze dan niet gaan miepen over het aantal tegendoelpunten?

Stel het komt op doelsaldo aan dan is die 1-5 overwinning wel erg belangrijk geweest qua doelsaldo.

Status
Not open for further replies.
Back