Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Mee eens, maar stel dat.

Vanmiddag weten we meer, ik pas vanavond anders is het voetbal kijken op TV niet leuk :D

Nee mister, smsjes en telefoontjes worden pas geopend en beantwoord na half 9. Je bent niet de eerste die me om 5 uur belt en dan vol de uitslag gaat roepen :P

Een bully ben je Stokmansch een bully!

En toen stonden we nog maar 3 punten achter op PSV. Wordt echt nog spannend. Wat baal ik nu van wedstrijden tegen sparta, excelsior, heerenveen en nec. Anders was het al gespeelt.

Dat geldt voor beide Teams dan Ronnie.

Ik zie het feest in A`dam gevierd worden...
Ik snap niet waarom het nu zo breekbaar is geworden.
(en nee, het komt echt niet door het wegvallen van Alex, `we` hebben genoeg moeilijke wedstrijden zonder hem ook `gewoon` gewonnen)

*ik moet nu zeggen; "als we maar CL halen uiteindelijk oid, want daar gaat het om"

maar zo wil het kampioenschap niet verliezen. Want dat doen je nu, zo ver voorstaan en dan nog weggeven...Iedereen van PSV moet dan een spiegel pakken...want het is 100% ons eigen schuld.

Nee, het is de schuld van Koeman. De HAND van Koeman wordt zichtbaar.

Die reactie van Cocu op hem na de wedstrijd van gister ook :W.

Hij is het paard van Troje voor PSV :D

tshh59hp.gif

Dat geldt voor beide Teams dan Ronnie.

Ik zie het feest in A`dam gevierd worden...
Ik snap niet waarom het nu zo breekbaar is geworden.
(en nee, het komt echt niet door het wegvallen van Alex, `we` hebben genoeg moeilijke wedstrijden zonder hem ook `gewoon` gewonnen)

*ik moet nu zeggen; "als we maar CL halen uiteindelijk oid, want daar gaat het om"

maar zo wil het kampioenschap niet verliezen. Want dat doen je nu, zo ver voorstaan en dan nog weggeven...Iedereen van PSV moet dan een spiegel pakken...want het is 100% ons eigen schuld.

Slap ouwehoeren is je iig niet gegunt :X

Jaja en Feyenoord alweer de 0 gehouden !

ja met uitstekend keepers werk van Timmer:D! Al zat ie wel bij die corner van Janssen er goed naast. Gelukkig stond de kleine Drenthe er:). Wel blij dat we gewonnen hadden. Al vraag ik me toch wel af in hoeverre die bal van janssen over de lijn was

Koeman zegt iets van 'Komop blabla'

Cocu ' flikker op man'

vind wel beetje triest van Cocu. Hij is toch de man die het team draagt. Als je dan dit soort uitspraken doet is dit niet goed voor het hele team. Koeman is gewoon aan het prutsen daar. Maar een team als psv(de spelers) hoort dit gewoon te winnen, dat kan je niet alleen op de trainer af te reageren

Status
Not open for further replies.
Back