Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Wat vind je van de nieuwe aankopen van Feyenoord dan? Bruins & Slory?
Hadden ze met Lensky ook niet de nieuwe de Guzman (8P) gehaald. Kerel speelt nooit, terwijl spelers als Buijs nog steeds over het veld mogen rennen.
Walgelijke speler die Buijs.

Ik heb het al vaker gezegt, Bruins en slory zijn nu gewoon geen echte aanwinsten boven Hofs of Castelen.

Imo meer het zelfde niveau, castelen vind ik iets beter dan slory.
Lensky is een verdedigende middenvelder die ook pas 18 is, dus niet op nummer 10 (we spelen niet met een nummer 10) positie net als de Guzman.

Castelen, Slory, Bruins , de Guzman, lenksy, Drenthe, Vlaar zijn allemaal talenten die imo serieus groot kunnen worden. Het probleem is gewoon dat we geen beren hebben op het middenveld.
Feyenoord heeft sowieso het type Simons nodig, die gaten dicht loopt.. Als wij nou eens 4,6 mil hadden geboden ipv 4,5 ;(

Die Lensky is ook van glas geloof ik. Manucharyan de tweede hoor.

Als ze het loon van van Hooydonck in de zak hadden gehouden, hadden ze Simons kunnen nemen :)

Ik heb het al vaker gezegt, Bruins en slory zijn nu gewoon geen echte aanwinsten boven Hofs of Castelen.

Imo meer het zelfde niveau, castelen vind ik iets beter dan slory.
Lensky is een verdedigende middenvelder die ook pas 18 is, dus niet op nummer 10 (we spelen niet met een nummer 10) positie net als de Guzman.

Castelen, Slory, Bruins , de Guzman, lenksy, Drenthe, Vlaar zijn allemaal talenten die imo serieus groot kunnen worden. Het probleem is gewoon dat we geen beren hebben op het middenveld.
Feyenoord heeft sowieso het type Simons nodig, die gaten dicht loopt.. Als wij nou eens 4,6 mil hadden geboden ipv 4,5 ;(

talent genoeg ja. maar nu nog 4 topspelers in elke linie 1

"De wedstrijd PSV-Ajax van vorige week zondag blijkt voor flink wat rumoer te hebben gezorgd. Buiten het juichen van een scheidsrechter die onpartijdig hoort te zijn, blijkt er ook nog een cameraman tegen zijn hoofd te zijn geschopt, met bijna fatale gevolgen. De man zal de rest van zijn leven waarschijnlijk in de ziektewet zitten.

De cameraman was achter het doel gepositioneerd, hoog op de tribune op een plek die voor het publiek vrij makkelijk bereikbaar was. Een PSV-fan was na de 5-1 nederlaag blijkbaar zo woest, dat hij het nodig vond de cameraman een schop in de nek te geven, van achteren. Getuigen hebben de seizoenskaart van de dader weten te bemachtigen, waardoor de identiteit van deze man bekend is bij de politie. De beveiliging van PSV gaat de beelden onderzoeken en er zal aangifte gedaan worden.

Saillant detail is overigens dat deze cameraman degene was die het beruchte Braamhaarfilmpje maakte. Hierin was te zien hoe de scheidsrechter juichte na een doelpunt"

*meestal hoor je niet zoveel van PSV supp toch? niet dat dat wil zeggen dat ze niets doen...maar dit is toch vrij extreem...

Fijn, iemand die gewoon z'n werk doet die het dan dus moet ontgelden. Hiep hiep hoera.

Gaat tegenwoordig nergens meer over.

precies. en de politie/Me etc bij voetbalwedstrijden stelt zich al op als vijand tegen supporters. Als je mensen zo behandeld gedragen ze zich ook zo.

precies. en de politie/Me etc bij voetbalwedstrijden stelt zich al op als vijand tegen supporters. Als je mensen zo behandeld gedragen ze zich ook zo.

Omgekeerde wereld. Ik hoor bijna "geen Me dus er gebeurd niets..." sure.

Ik weet niet of je de ME wel eens met oud en nieuw ofzo ergens heb gemaakt..
Die lui die vegen hele pleinen zo weg, echt ziekelijke hoor.

Tuurlijk uit het verleden blijkt dat ze er moeten staan, maar ze zijn niet vies van een mat partijtje.

Hofs is tijd geblesseerd.
Stuk kraakbeen uit ze knie verwijderd.. *herkent dit ;(*

Ja, en niet de eerste keer. Eigenlijk is t de nieuwe van gastel. Was ook speler met prima traptechniek, maar altijd geblesseerd

Ik weet niet of je de ME wel eens met oud en nieuw ofzo ergens heb gemaakt..
Die lui die vegen hele pleinen zo weg, echt ziekelijke hoor.

Tuurlijk uit het verleden blijkt dat ze er moeten staan, maar ze zijn niet vies van een mat partijtje.

Hofs is tijd geblesseerd.
Stuk kraakbeen uit ze knie verwijderd.. *herkent dit ;(*

Hoe is het met jouw ''voetbal'' (om ontopic te blijven) knie? ;)

Er waren ook meedere keren rellen in het PSV vak dus echt een verassing is het niet...
ME'ers WILLEN gewoon knokken...

Rellen is een groot wordt hoor :rolleyes:
alleen wat onrust doordat er Ajacieden in een skybox stonden te juichen.

Wat zijn de 'trouwe' fans/ hooligans, clubliefhebbers toch stoer.

:X.

Zie altijd van die zeik post van jou waarbij je alles en iedereen over 1 kamt denk te moeten scheren :rolleyes:

Davids over vrouwenvoetbal: "Dat zijn allemaal lesbo's"
--------------------------------------------------------------------------------
21 maart 2007
Vanaf eind augustus dit jaar spelen zes betaald voetbalclubs, ADO Den Haag, AZ, FC Twente, SC Heerenveen, FC Utrecht en Willem II, in de Eredivisie voor vrouwen. Topclubs Ajax, PSV en Feyenoord doen echter (nog) niet mee. In het gratis dagblad De Pers laten een aantal Ajax-spelers zich verdeeld uit over de vrouwencompetitie.

Kenneth Perez denkt niet dat de Eredivisie Vrouwen een succes wordt. "Ik ben niet zo van het vrouwenvoetbal", aldus de Deen. "Ik denk niet dat er veel mannen naar gaan kijken. Ik heb er zelf geen behoefte aan." Jaap Stam kijkt er een stuk positiever tegenaan. "Ik heb zelf twee dochters. Die vinden het heel erg leuk om met een bal te spelen. Misschien halen zij ooit ook dat niveau."

Edgar Davids zou zich volgens De Pers nogal hard over het vrouwenvoetbal hebben uitgelaten. "Dat zijn allemaal lesbo's", zou de routinier hebben gezegd. Deze uitspraak wilde Davids echter niet herhalen tegenover de camera's van het dagblad.

:D wat een held.

Status
Not open for further replies.
Back