Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
AMSTERDAM - De kans is groot dat Michael Reiziger deze zomer opzoek kan naar een nieuwe club. De verdediger heeft een aflopend contract bij PSV en kan wegens een operatie dit seizoen niet meer spelen voor zijn club.

*nooit echt wat geworden met die jongen.

Trouwens, de schema's...

Schema Ajax:
01/04/2007 14:30 Ajax-Heracles Almelo
08/04/2007 14:30 RKC-Ajax
13/04/2007 20:30 Ajax-NAC
22/04/2007 14:30 Ajax-Sparta
29/04/2007 14:30 Willem II-Ajax

Schema psv:
za 31-3 19.30 NAC Breda - PSV
di 3-4 20.45 PSV - Liverpool UCL
za 7-4 20.00 NEC - PSV
wo 11-4 20.45 Liverpool - PSV UCL
za 14-4 19.30 PSV - FC Twente
zo 22-4 14.30 FC Utrecht - PSV
zo 29-4 14.30 PSV - Vitesse

Neem je Rust als Ajax zijnde in het begin zou ik zeggen......
Ik zie ineens de CL niet als voordeel. Blij dat jullie het niet gehaald hebben ? ;)

Van Steensel ontslagen uit ziekenhuis

Bij Carl Zeiss Jena zat de schrik er flink in, toen Leen van Steensel vrijdag per brancard het veld verliet. Maar de gevolgen vallen mee voor de FC Utrecht-huurling, die inmiddels het ziekenhuis heeft verlaten.

*gelukkig maar voor Leen...(bekende)

AMSTERDAM - De kans is groot dat Michael Reiziger deze zomer opzoek kan naar een nieuwe club. De verdediger heeft een aflopend contract bij PSV en kan wegens een operatie dit seizoen niet meer spelen voor zijn club.

*nooit echt wat geworden met die jongen.

Volgens mij heeft ie toch wel een leuke carriere achter de rug hoor.

Verschil tussen oud spelers van PSV en AJAX

Het is idd kansloos van die supporters. Maar ik kan het wel begrijpen. Ik begreep ook niet dat hij naar Ajax ging. Ken geen Ajax supp die het ook had verwacht. Dat doet gewoon pijn.....het verschil tussen Stam & Kluivert is natuurlijk ook dat de eerste als basisspelers kwam en Kluivert eerder een probeersel was...zeker met de toen fitte aanvallers zou hij never nooit basisspeler worden... En er was toendertijd volgens mij geen sprake dat hij naar Ajax zou gaan wel?

Gelukkig is dat doek geen weerspiegeling van de mening van alle supp. Robert..

Bij PSV is het idd nooit wat geworden.

Zie ook Kluivert,Tardelli, Robert, Ball, Lamey de laatste tijd...een paar briljantjes, maar ook een hoop onnodige spelers...die naast het missen van kwaliteit ook soms geen kans hebben gehad...

*en ik zeg nogmaals...wij gaan nog last krijgen van de huurlingen bij NEC maar zeker bij Twente....

Het is idd kansloos van die supporters. Maar ik kan het wel begrijpen. Ik begreep ook niet dat hij naar Ajax ging. Ken geen Ajax supp die het ook had verwacht. Dat doet gewoon pijn.....het verschil tussen Stam & Kluivert is natuurlijk ook dat de eerste als basisspelers kwam en Kluivert eerder een probeersel was...zeker met de toen fitte aanvallers zou hij never nooit basisspeler worden... En er was toendertijd volgens mij geen sprake dat hij naar Ajax zou gaan wel?

Gelukkig is dat doek geen weerspiegeling van de mening van alle supp. Robert..

Als PSV toendertijd niet zo had lopen mierenneuken over 3 miljoen had Stam nu een koppel gevormd met Alex. Kromkamp op rechts en Salcido op links, poeh poeh dat is een beste verdediging :W

Maar PSV wilde Stam gratis omdat Milan Vogel ook transfervrij had gekregen. En tsja zo werkt dat niet in de voetbalwereld.

PSV bood Stam zelfs een hoger salaris...

Maar PSV wilde Stam gratis omdat Milan Vogel ook transfervrij had gekregen. En tsja zo werkt dat niet in de voetbalwereld.

PSV bood Stam zelfs een hoger salaris...

Zo kan het wel werken.. het was gezeik, helaas. En uit gezeik komt gezeik.

Shirtjes +ralf+
48lwbvb.jpg

4h8f80j.jpg

En ja, zijn beide 100% echt en seizoen 2006/2007 :)

Ik heb een tijdje de uit shits van Ajax gespaard. Heb nog 5 jaargangen liggen.

Ook nog Villareal en Arsenal (JVC oldscool :P) liggen. Mn ma heeft er onlangs nog een zooi weggegooid, had ze vroegah alleen met gym aan. Barcelona had ik nog van Kappa / Oranje uittenue uit de jaren '90 en nog een recente versie, maar die zijn allemaal weg. Nederlands elftal had ik ook 2x (Lotto nog :D en Nike, blauwe kleur)

Allemaal echte ook :)

ik heb alleen een orginele van arsenal 04. Maar ik vind t nogal fout om in voetbalshirts te gaan lopen dus ik draag m alleen bij fitness soms

AMSTERDAM - Het Britse tv-station Channel 4 meldt dinsdag dat Juventus afgelopen zondag John Heitinga en Klaas Jan Huntelaar heeft bekeken. Een Italiaanse delegatie van de koploper uit de Serie B zag de spits van Ajax twee keer scoren tegen PSV.

*Huntelaar ok, maar Heitinga...?! hmmmzz..

Stond ook in dat artikel hoor.

Ik zie ze liever blijven. Heitinga als middenvelder is een hele verbetering.

Status
Not open for further replies.
Back