Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
hilly wat zit je nou te janken man, als je de hele wedstrijd ziet zag je dat hij absoluut niet pro-ajax floot, als je naar de gele kaarten kijkt helemaal, hij had een paar PSV´ers ook zeker geel mogen geven...

En die scheids is ook maar een mens van vlees en bloed, als hij een beslissing maakt die perfect uitvalt mag je toch wel even blij zijn, hij deed het nog redelijk bescheiden vond ik.

Overtreding op De Mul (volgens mij), hij kende voordeel toe, er wordt gescoord. Hij maakte dus dat gebaar omdat hij juist gehandeld had door verder te laten spelen.

Tenminste dat is wat ik gehoord heb :)

en ik ook :P

Maar het zal mij worst wezen dat hij dit heeft gedaan, denk alleen dat er nog wel een staartje aan vast zit.

Nee man. Die gozer krijgt gewoon een kick van een goede arbitraire beslissing. Die mafkezen heb je ook, anders wordt je ook geen scheidsrechter.

Maar misschien slaapt hij wel in een Ajax outfit ja :)

Tsja je weet hoe alles door de tuchtcommissie word aangekaart. Plus dat gesodemieter laatst met Wegereef, ik weet het niet.

Nou ja maakt ook verder niet uit, ik heb genoten gister :D

Je zag hem ook helemaal glimmen voor de camera toen hij het vertelde. Die man vond dat gewoon echt mooi.

Ik denk dat hij, na dat gestuntel bij bij de vorige topper ajax - az, toch wel wat druk op zich had hoor. En dat-ie vandaar blij was dat-ie de goede beslissing heeft genomen.

Het blijft vreemd, een 'juichende' scheids tijdens een wedstrijd.

We maken het onszelf zo wel moeilijk, zeker ism het CL verhaal. Geen smoes, maar het heeft zeker invloed op de huidige prestaties. Blijkbaar wel een brede selectie, maar kwalitatief dan minder. Of we zijn gewoon op. En duurt het seizoen echt net iets te lang.

Dat PSV met 1-5 verliest en geen gele kaarten krijgt....:rolleyes: wat een instelling denk ik dan. (of liet de scheids veel toe?)

braamhaar.gif

Ik zou als speler van PSV denken " wtf?"

Aan de andere kant, wij hebben wel eens een clubscheids gehad die en scheidsrechter was en trainer van de tegenstander....

Ik denk dat hij, na dat gestuntel bij bij de vorige topper ajax - az, toch wel wat druk op zich had hoor. En dat-ie vandaar blij was dat-ie de goede beslissing heeft genomen.

Dat was hij helemaal niet. Dat was Wegereef/

DEN HAAG - Het competitieseizoen lijkt voor Feyenoorder Theo Lucius voorbij. Een hamstringblessure houdt de middenvelder zes weken aan de kant, zo berichtte de club maandag. Lucius verliet zondag in het duel tegen Willem II (0-0) geblesseerd het veld.

*hij mist niets dus ;)

03.jpg

Wijze Mannen het Maasgebouw uitgezet!

Zoals bekend moge zijn, zijn er bij de wedstrijd Feyenoord-Willem II van gistermiddag 'pro-Henk Fräser spandoeken' verwijderd, die in de optiek van met name Gerard Kerkum niet door de beugel konden. Deze doeken (onder andere het doek 'Fräser Moet Blijven') vormden in de optiek van de makers steunbetuigingen aan het adres van Fräser en hadden dus zeker geen negatieve lading. Wel dus. Zeker in de ogen van Kerkum. Onder het zero-tolerance beleid van Feyenoord worden dit soort doeken namelijk niet geaccepteerd...

Vandaag werd -alsof het allemaal al niet gek genoeg is- wéér een nieuw dieptepunt bereikt, toen de mannen op leeftijd (bekend als 'de Wijze Mannen' van Radio Rijnmond), die altijd rond het trainingsveld staan, door medewerkers van Bureau Veiligheid 'vriendelijk' verzocht werden het Maasgebouw te verlaten. Dit na enkele kritische uitlatingen over het aanstaande vertrek van Henk Fräser bij de clubleiding. Schandalig!

Status
Not open for further replies.
Back