Hardcore will never die ?

Status
Not open for further replies.
Bij mij begonnen toen ik 9 was (enkel HC luisteren dan, wist nix van gabber af)! Zag reclame voor Thunderdome 10 en ik was verkocht:D
Ben zo'n 3 jaar met gabber bezig geweest, to tha bone was het toen 8P
Mja, gabber zijn was duur en toen de scoot kwam, stond ik voor een keuze heh! Vind nog altijd dat het de goeie keuze was!

Originally posted by Jowie
en gebruik me ouwe Australian en cavello polo's als werk kleding :D...

Mijn oude Australian met gaten erin heerscht ook als sleutelbroek :D.

hardcore is nooit dood geweest, gabber ben je niet voor even, maar voor het leven, enz.

en opeens wil iedereen weer 'gabber' zijn :|

ikzelf heb het niet zoveel op met de hedendaagse 'ritititiew' hardcore, ik ga meer de industriele kant op. Is dit weer de trend, naar hardcore luisteren omdat het weer stoer wordt? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat de aanhang weer wat groeit en er genoeg mensen trouw zijn gebleven aan hardcore (inclusief mezelf btw). Maar we krijgen weer dezelfde meeloop taferelen waar de hardstyle nu mee te maken heeft en hardcore vroeger mee te maken heeft. Eerlijk gezegd wil ik die figuren niet meer terug in de scene, om maar niet te spreken van de rotte appels nazi figuren die deze populariteit weer met zich meebrengt.

Hardcore groeit, krijgt ook wat meer aandacht in de media, en is in de loop van de tijd een stuk volwassener geworden. Laat hardcore maar klein en underground (alhoewel, kun je van klein en underground spreken als je een RAI volkrijgt?).

Wist wel dat hardcore nog lang niet dood is :D

ik hoorde trouwens dat de party animals een nieuw commercieel nummer uit hebben gebracht, weet iemand de titel ? vind die gasten wel lijp

Heeft iemand nog leuke site met download nummers

Originally posted by mvanwinsen5
Wist wel dat hardcore nog lang niet dood is :D

ik hoorde trouwens dat de party animals een nieuw commercieel nummer uit hebben gebracht, weet iemand de titel ? vind die gasten wel lijp

Heeft iemand nog leuke site met download nummers

Life is short ofzo?

Was zaterdag ook in The Bounce, vond het eigenlijk maar triest :P,

Ik heb ze nog allemaal, maar alleen pas ze niet meer :( Verder is ausi jasje perfect sleutelpak inderdaad, maar ik zit hier met maatje 50 en heb nu zeker 54 nodig :)

ik heb ze nog maar dan in de vorm van afgeknipt naar korte broek maat voor in te relaxen in de zomer.
luister de muziek ook nog steeds, laatste tijd ook een beetje drum&base en techno.hardcore blijft heersen.
jammer dat het verpest wordt door"te gave eppo's met hun londsdale kleertjes en kisten endergelijke"
Als ze dan klappen krijgen beginnen ze te huilen echt triest

party animals zuige.......zwaaaaaaar. Voor de echte lekker core moet je gewoon bij
noize suppressor
promo
catscan
hele enzyme crew enz zijn
en van mij hoeft het eigelijk niet meer zo te worden als vroeger.
gewoon lekker underground. zodat er niet te veel over gepraat word door de media en we die stereotype gedachte niet WEER krijgen.

Originally posted by Jowie
Life is short ofzo?

Was zaterdag ook in The Bounce, vond het eigenlijk maar triest :P,

Ja werd dat optreden toen uitgezonden?
Daar wassik gvd bij :#. Ik heb me echt kapot gelachen serieus :).

Het was ook wel ernstig kansloos.
Er was maximaal 20 man op komen dagen. Dus zo'n sjaak van die Party-animals zo: "Mwah toch leuk dat nog 10 man zijn op komen dagen" 8)

Wat een figuren trouwens, alle oude gasten zijn weg, Jeroen Flamman was er geeneens meer bij en Evert natuulk niej :'(.

:P

Ik heb op dat Party Animal guestbook ook echt lopen relle toen ze de nieuwe single gingen promoten, kanker die single is echt te triest voor woorden...... Ik had ook gepost iets in de trend van "Flamman hoe kan je zo diep zinken man" Werden ze vriendjes vet gek, wacht maar tot ik jou op een rave tegen kom :P

Vroeger was ik ook echt zown gabber 4-ever blabla. Had 1 enkelzijdige aussie en ook een dubbelzijdige. 8)

Mjah ben zelf nog 2 keer naar Hakkuh & Zage for Kids geweest, aangezien ik toen 12 was ofsow en nog niet naar de gr0te feestjes mocht/kon. Toen zakte het wat af, de hele hype etc. Werd comercieel enzovoorts. Toen stapte ik maar over op neger-muziek. (Was toen in :rolleyes: ) Hiphop ensow.
Mjah sinds een behoorlijke tijd begon ik weer steeds meer interesse te krijgen, in trance etc. Had je hier in Zaandam een club: Subway. Daar hele avonden doorgebracht, al stampend. En nu eet ik van 2 walletjes. :p Negermuziek en hardstyle.
Mjah vind nu een goed flink hard Hardcore nummer ook wel weer leuk.

En sinds ik me eerste CD's heb gekocht ben ik ze ook wel blijven draaien. Soms wat minder en soms wat meer. :D

Ik luister ook heel veel naast btw, op 1 komt DreamTrance dan Terror Darkcore, Techno, Drum and Bass, Oldskool, Hiphop, Electro Industrial shit :)

mijn mening: hardcore zuigt zwaar. in groep 7 vond ik het geinige muziek. maar zag laatst die clip van party animals @ bounzz, en moest er om lachen. ziet er toch niet uit. toen waren al die lui in aussies enz. te lelijk gewoon. en nou denkt iedereen dat het cool is om nazi te zijn als je gabber bent. maarja. das mijn mening

iemand nog pillen nodig? ;)

Partyanimals hardcore?... Denk dat de helft van de mensen niet eens weten wat echte hardcore is, maar ik vind het wel kick.
Ik ga regelmatig naar party`s en heb te veel hardcore CD`s
8)

ik kijk ook bounzz :D, mits ik niks beters te doen heb...
vind die tijd nog steeds het gaafste met muziek, noem me een fakerd maar ik heb bijna alle singles van dj paul :D, maakt je happy :W...
(btw als je bij die site van bounzz wat aanvraagt wordt het meteen gedraaid 8P..)
heb nog steeds een aardige verzameling td's en muziek vind ik nog steeds gaaf. denk wel dat het beetje bij beetje terug komt, omdat er veel vraag naar is, maar het duurt al zo lang, ze zeiden het 2 jaar terug al...

en idd lonsdale/racisten ed verneuken de scene, geven het weer een totaal verkeerd beeld.

haha, ik snap wat je bedoelt, maar zag dat en moest gewoon lachen weet je.
en weet wel wat echte hardcore is maar vind ik echt lelijk
sorry

Status
Not open for further replies.
Back