Hardcore will never die ?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by JohnB
Wat denk je zelf :|
Hij praat over die zielige Lonsdale/Neo-Nazi figuren waar ik/wij ons dood aan ergeren

ik haaaat die nep nazi's, zogenaamd allemaal rechterhand in de lucht.. en sieg heil roepen... maar verder niks boeiend, oja white power dat ook nog:( grrr...

toentertijd was het nog wel te doen ja, zeg niet dat ik toen geen aussie had enzo :) Maar als ik er nu nog mensen mee zie lopen denk ik alleen maar "fout" En tsjah...mijn voorkeur gaat gewoon uit naar wat genuanceerder muziek, en daarm,ee bedoel ik niet papa's klassiekcollectie :!

"hardcore is a feeling that runs through your vains" :P

Thuis luister ik het niet tot amper meer, heb wel veel thunderdomes, vroegâh was het relaxter, nu heb je (bijna) ALLEEN maar van die irritante kutmeelopers. "G0h, ik scheer mn kop kaal, koop kisten met witte veters, gooi een NL patch op mn bomber, trek mn lonsdale trui aan, en ik hoor er helemaal bij mits ik mezelf niet verspreek dat ik eigelijk helemaal niet zown hekel heb aan negers"

:|

Zo gaat het tegenwoordig, ik ben zelf van groep 7 tot en met de 4e gabber geweest, dwz dat ik er echt voor uitkwam! Loud en Proud ! Die nieuwe shit vind ik allemaal maar troep! :), Beter die Qlassics!! Die doen t m wel, enkele voorbeelden:

* Slaves ² the Rave
* Six Million ways ² Die (original terror version)
* Power of Rotterdam
* Flesh is the Fever
* French Connection
* Party Time

Dat soort dingen :), als je hiervan houdt is HouseQlassics net zoals Back²Skool zeker aan te raden!!

Personal taste: Darkcore (Dr. Macabre), Classics (van iedereen :)), en alles met een knetterharde bass van vroegâh!

Op party's is dit duidelijk DE muziek voor mij om zowel nuchter als dronken op te HAKKEN! En niet 'stampuh' :P

ben het wel met mendophir eens.. vooral dat stukje:

Originally posted by mendophir
vind het persoonlijk ongecontroleerde teringherrie,

vroeger vond ik het grappig nu vind ik het allemaal beetje jammer..

Gister kwam ik toevallig nog wel een oude cd tegens ergens, stond "The masochist" met Killing scum op, vond ik destijds een zwaar heerschend nr. (nu nog steeds btw)

Zo heel af en toe kwak ik nog wel eens een Thunderdome, 2h2h of Gabberhead cd in de cd speler, maar kan er niet echt uren naar luisteren ofzo. Ik koop er ook niks meer bij.

Originally posted by Vass 8)
[BZo gaat het tegenwoordig, ik ben zelf van groep 7 tot en met de 4e gabber geweest, dwz dat ik er echt voor uitkwam![/B]

Alle kleine mannetjes waren in die tijd gabber...En als je in groep 7 gabber bent tja dan ben je t toch niet echt imo...No offence verder.

Hoezo niet ? Omdat je nog niet naar die feesten mag ?

T gaat toch om de muziek imo, niet om hoe oud je bent...Ik hoorde t via mn bro, en vond t wel vet..naja...beter dan toch ?! :D

vant weekend mn platencollectie (met alle klassiekers er wel tussen zowat :)) opgegraven en stevig staan te hakken in mn kamer, best wel koel eigenlijk...

maar aan de andere kant is het nogsteeds bestwel hersenloze muziek, soms erg lekker om helemaal los op te gaan maar toch niet meer iets wat ik dagelijks in de cd speler zou hangen...

ben bestwel into geweest in de tijd, en daar heb ik ook geen spijt van, maar dat het nooit zou doodbloeden dat dacht ik toch niet.
dat gebeurt met alle muziekstromen die niet door de massa geaccepteerd en gewaardeerd worden...

toch lijkt mij zo'n Classics feestje best weleens leuk!

Heb wel een aantal hardcore platen @ home, luister ook af en toe, maar wil mezelf geen gabber noemen...

ben toch afgezakt naar de Hardstyle en Techno

Ik ben hou ook heel veel van hardcore,dit heb ik over genomen van me broer die enkele jaren terug in het GABBER tijdperk ernstige gabber was en nu ook (NET ZOALS IK) HARDCORE LIEFHEBBER is.

Hardstyle en alles is ook allemaal wel oke,maar mijn voorkeur gaat echt naar Hardcore voorall dat hardere,en soms is speedcore ook wel lachen:)

Feesten ga ik nog niet,ben wel eens naar een Kadefeest geweest hier in de buurt,(dit jaar weer) en dat was een groot succes ,dat was ook voor alle leeftijden.Maar ben wel van plan om over een paar jaar naar HR en MOH te gaan:)

Ja ik luister ook nog welleens. Alhoewel ik er thuis niet te lang naar moet luisteren. Op feesten is Hardcore wel supervet!
(ik heb btw een hekel aan Lonsdale // NO OFFENCE!
Maar loop er net go goed tussen eigenlijk :))

Mental Theo on the Bounze is vet idd! Ik was nog bij zo'n ultrafout optreden van de party-animals 8P.
Is dat al uitgezonden btw?

Ik koop en download nog altijd hardcore, want:
Gabber ben je niet voor even, Gabber ben je voor het leven!!!

Ik luister de laatste tijd ook wel weer veel hardcore, gewoon puur omdat het lekker ragt! Kvind persoonlijk de wat industrielere HC nog vetter! 8) De reden dat ik steeds meer naar HC gaat luisteren is dat ik de laatste Hardstyle producties van deze tijd echt om te schijten vind! Blegh! :mad: Kwalitatief echt zo kut gewoon! Mja als ik uitgaat ga ik der wel op los ofzo....HS feesten trekken gewoon ook veel breezah-tjiks, en drom blijf ik die feesten wel gewoon bezoeken! :p HC feesten daarintegen trekken een heel ander publiek en dat publiek staat me gewoon veel minder aan! Mja dat is mijn mening... :)

Krijg ook steeds meer een zwak voor techno! 8)

Ik ben dus geen racist, ik heb zelfs een donkere vriendin :) Waar ik me dus aan erger, dat gasten die ik ken die vroeger hiphop mannen waren, nu opeens met rooie veters in hun kosten lopen te "stampuh" op hardcore feesten. Vroeger droeg ik lonsdale, was het iets voor gabbers. Opeens was het voor de nazi's. Iedereen keek me erop aan dus ik ging het niet meer dragen. Wat JohnB zegt, het moet zeker underground blijven, ik heb iig geen zin in al die gassies van 15 die opeens denken dat ze echte gabberman zijn en de partyanimals luisteren....

en dankzij menthal theo worden al onze puisterige tmf vriendjes ook HaRdCoRe tO tHe BoNe.....want dan ben je hip

en bounzz ...pfff ze doen alsof ze het over hardcore hebben, maar het gaat alleen maar over die ky happy hardcore....liefst zie ik dat prog hEEEEEEEEEEEEEL snel van de tmf af gaan

Luister wel regelmatig Hardcore

Angerfist, Promo, Outblast ... etc

Soms ook nog wel stiekem een beetje RTC, Neophyte etc ;)

Ik luister ook nog vrijwel elke dag hardcore. Het blijft gewoon vet! Vooral de laatste Hellraiser was weer lekker. Ik sluit me aan bij JohnB dat het underground moet blijven. Anders krijg je weer zoiets als wat je nu ziet met de hardstyle en dat moeten we niet hebben...

Status
Not open for further replies.
Back