Hardcore will never die ?

Status
Not open for further replies.
ik luister nog elke week gabber muziek.
Kazaa staat er aardig vol mee en echt de old skool cd's te voor schijn toveren en lekker luisteren. Best wel mooi om die ouwe tijd weer te horen:)
Bounzz is een te lijp programma. Echt de tijd dat hardcore een beetje popu werd.

Jah das wel grappig maar dat is toch meer allemaal van die happy hardcore muziek die ze daar telkens in tha mix gooien en niet echt van die ouwe oldschool. Geen RTC ofzow. Meer beetje party animals enzo...

Verder, kheb er een cd van soms luister ik welles een nummertje ervan maar egt denderend nee...

memoriessss :)

Heb paar maanden geleden mijn volledige thunderdome collectie nog is doorgespit :p

Vind het best leuk om nog is te horen maar om er nu mee in de auto rond te cruisen vind ik wat te sjonnie. Hier in de buurt rijden ze allemaal met golf2 en dan die muziek en dat vind ik maar nix...

Het brengt mooie herinneringen terug boven aan de feestjes in Sportpaleis Antwerpen ;)

Zelfs Razma was er in die tijd bij :D

Originally posted by Karoshi
memoriessss :)

Heb paar maanden geleden mijn volledige thunderdome collectie nog is doorgespit :p

Vind het best leuk om nog is te horen maar om er nu mee in de auto rond te cruisen vind ik wat te sjonnie. Hier in de buurt rijden ze allemaal met golf2 en dan die muziek en dat vind ik maar nix...

Het brengt mooie herinneringen terug boven aan de feestjes in Sportpaleis Antwerpen ;)

Zelfs Razma was er in die tijd bij :D

Whaha daar hoor ik zelfs in deze omgeving nog brute verhalen over

Die waren gewoon af man...

Lekker stampen in 1 grote hal en je kon echt overal heen. Lekkere atmosfeer en de beste dj's toen.

Heb toen volgende sets gezien: Marc arcadipane (ofzoiets), lady dana, gizmo, buzz fuzz, "die amerikaan met de krekel", dj weirdo (afscheidsset met dom alien verhaaltje), marshall masters,...

Echt vet feest. Lady dana was helemaal laatst maar O ZO vet toen :D

Dat was los gaan van 19.00u tot 08.30u en dan op bus vol flashende gabbers naar huis :p

Originally posted by Karoshi
Die waren gewoon af man...

Lekker stampen in 1 grote hal en je kon echt overal heen. Lekkere atmosfeer en de beste dj's toen.

Heb toen volgende sets gezien: Marc arcadipane (ofzoiets), lady dana, gizmo, buzz fuzz, "die amerikaan met de krekel", dj weirdo (afscheidsset met dom alien verhaaltje), marshall masters,...

Echt vet feest. Lady dana was helemaal laatst maar O ZO vet toen :D

Dat was los gaan van 19.00u tot 08.30u en dan op bus vol flashende gabbers naar huis :p

die met zen krekel das delerium ;)
Ik luister er ook al lang naar.
Kdraag ook lonsdale maar ben geen rascist ofzo. Veel gewone gabbers dragen ook lonsdale of fred perry of zo (hier in België toch) en men maxies uiteraard. Kisten moet ik echt niet hebben, das niet voor gabbers das voor skins.

H4L })

Originally posted by M/\RC!
Ik luister de laatste tijd ook wel weer veel hardcore, gewoon puur omdat het lekker ragt! Kvind persoonlijk de wat industrielere HC nog vetter! 8) De reden dat ik steeds meer naar HC gaat luisteren is dat ik de laatste Hardstyle producties van deze tijd echt om te schijten vind! Blegh! :mad: Kwalitatief echt zo kut gewoon! Mja als ik uitgaat ga ik der wel op los ofzo....HS feesten trekken gewoon ook veel breezah-tjiks, en drom blijf ik die feesten wel gewoon bezoeken! :p HC feesten daarintegen trekken een heel ander publiek en dat publiek staat me gewoon veel minder aan! Mja dat is mijn mening... :)

Krijg ook steeds meer een zwak voor techno! 8)

Ik heb precies hetzelfde :) alleen komt HS sinds Shockers nu echt me neus uit :S. De sfeer was echt kut bij de hardstyle dj's door al die verkapte gabber eppo's, die gasten lopen altijd met een blik door de zaal alsof de wereld van hun is :S. Hardcore luister ik alleen nog binnenshuis omdat ik die sfeer op feesten echt vertiefd vind (en idd ik ben op maar weinig van die feesten geweest omdat ik de sfeer zo lelijk vond.).

ps: techno heerscht :W

Hmmz in de auto draai ik toch meerendeels hardcore, als ik in mn eentje rij dan....Stunned Guys - Bombing Eardrums als favoriet :)

Ik sta op met hardcore en ga slapen met hardcore.
Ik luister altijd al hardcore en dat blijf ik luisteren ook.
Trance vindt ik maar sloom, en dat bounce vindt het wel grappig om ze zien maar iets te veel happy hardcore.
Heb zoon gevoel dat het wel weer terug komt.

Hardcore Will Never Die!!!!!

Heb Thunderdome 2003 alweer thuis liggen :p :D

Check ook eens http://darkside.nl staan goeie mixjes op.0?

industrial, breakcore enz vind ik het vetst

soms kan een lange darkcore mix ook wel ens vet zijn :D

check trouwens www.nordcore.de

die stahlin mixen zijn vet :D

ik heb nog meerdere sites waar je massas veel hardcore kan downloaden als je die wilt vraag het dan zet ik die hier wel even

Originally posted by drox
die gasten lopen altijd met een blik door de zaal alsof de wereld van hun is :
ps: techno heerscht :W

Dat heet stijf van de coke zijn :D

Ik luister nog steeds veel hardcore...nu weer :D!......Ben altijd al een btje in de style van hardcore geweest....vroeger altijd australian, cavello gedragen en maxjes.

Toen een tijdje normaal...en nu zijn de maxjes er weer! De rest wel normaal!...Kvind dat lonsdale maar niks, en al helemaal geen kisten ofzo!:|

hardcore komt weer terug, is eigenlijk nooit weggeweest ook, maar het word weer bekender, ik luister er ook dagelijks naar, maar dan meestal wel de wat oudere nummers, de nieuwere nummers ook wel, maar toch wat minder. titels kan ik niet opnoemen, omdat het er gewoon teveel zijn waarvan ik er geen wil missen, en dat zal dan toch gebeuren:D
vorig jaar ook naar thunderdome geweest, en dan is het gewoon v@ om weer eens een nummer uit '96 te horen, waar je toen mega op stond te springen/hakken. dus dan automatisch weer:)
en dat het underground moet blijven, tja, dat is altijd al zo gezegd, straks krijg je weer wat snellere muziek in de top40, net als toendertijd met hakkûhbar/gabberpiet/de mosselman enz.
en dan zijn de rapen weer gaar(niet de echte rapen natuurlijk...)
maar dan begint de happy-hardcore-hype weer opnieuw. net zoals theo nu weer met bounce bezig is, ook ik heb na dat programma weer oude cd's uit de kast gehaald, met de party animals erop bv.
binnekort naar defQon, lekker de hele avond in de hc zaal staan:W

Oldschool blijft heerschen!!!8) Vind de nieuwere HC niet echt my style:rolleyes:
Mja, gabber zijn, is bij mij zo'n klein jaartje geleden gestopt. De scene was hier toch maar verneukt:mad:

Originally posted by DME3
Oldschool blijft heerschen!!!8) Vind de nieuwere HC niet echt my style:rolleyes:
Mja, gabber zijn, is bij mij zo'n klein jaartje geleden gestopt. De scene was hier toch maar verneukt:mad:

Like wise!

SF, t duurt maar tot 23:00 hé...daarna nog maar eens een afterparty zoeken :D

Ik luisterde in groep 7 ook al hardcore, begon eerst met charly lownoise & mental theo, dj paul elstak en Ruffneck :D. Daarna me eerste thunderdome cdtje was iets van Global Hardcore Nations, live uit sportpaleis in antwerpen.
Toen beetje afgezakt naar hardhouse en hard trance, cosmic gates enzo.
En sinds anderhalf jaar weer terug naar hardcore, kga soms naar kleine feestjes hier in de buurt, sfeer is vaak wel lekker, maar ook al eens mee gemaakt dat de ME bij de discotheek moest komen om ons te begeleiden :S.
Zelf draag ik ook wel eens Lonsdale, heb 2 blousjes (nej geen geruite :)) maar ben geen racist ofzo, en gebruik me ouwe Australian en cavello polo's als werk kleding :D...

Originally posted by Vass 8)
Like wise!

SF, t duurt maar tot 23:00 hé...daarna nog maar eens een afterparty zoeken :D
zaterdags avond kijken voor het uitgaan he, met zun allen in de kroeg, tv aan, en dan taxi om 23.00u.:p

Status
Not open for further replies.
Back