Hardcore will never die ?

Status
Not open for further replies.
meesterlijk! die heb ik ook nog gehad die flyers....die ging ik altijd hiero in rdam bij midtown halen kon je geloof ik voor 5 gulden ofzo een flyer-pakket halen! :)

Heb niet echt het idee dat de echte oldskool hardcore terug komt. Volgens mij wordt het meer een mengeling tussen Trance en Hardcore: HARDSTYLE. En dat is echt 10 x vetter dan hardcore (misschien is dit al wel gezegd, heb niet heel het topic gelezen :))

Nee dit is nog niet gezegd omdat het ook helemaal nergens op slaat. Misschien had je toch beter het topic kunnen lezen.........

Originally posted by -Tim.b-
Heb niet echt het idee dat de echte oldskool hardcore terug komt. Volgens mij wordt het meer een mengeling tussen Trance en Hardcore: HARDSTYLE. En dat is echt 10 x vetter dan hardcore (misschien is dit al wel gezegd, heb niet heel het topic gelezen :))

Hardstyle van vandaag de dag zuigt em zwaar! :| 'early' hardstyle roelt em wel! Hardstyle is gewoon een echte breezah genre geworden en das gewoon jammer!

Originally posted by ÀeroxR22
Sinds wanneer mag ik me mening niet meer geven :?

er word toch om meningen gevraagt ? zeik dan niet , dank u

In een discussie van of hardcore nou wel of niet dood is boeit het mij geen reet of jij hardcore nou wel of niet leuk vind, ik vind het eerder ergerlijk dat jij het zo nodig even duidelijk moet maken. Open er anders een topic voor en ga hier niet zitten te vervelen, dank u.
gaaap.gif

idd, als je liever van trance houd en daar een topic over maakt, dan ga ik daar ook niet in lopen zeiken van k*t trance enz, enz... ----> ontopic:)

misschien word hardstyle minder omdat het gewoon te moeilijk word om een goede plaat te maken, omdat er teveel in een te snel tempo zijn uitgebracht???
verder heb ik er geen problemen mee om eens wat anders te luisteren, als het maar goed klinkt, in de auto heb ik ook niet dag en nacht hardcore aanstaan, gewoon waar ik op dat moment zin an heb:)

Originally posted by sf
idd, als je liever van trance houd en daar een topic over maakt, dan ga ik daar ook niet in lopen zeiken van k*t trance enz, enz... ----> ontopic:)

misschien word hardstyle minder omdat het gewoon te moeilijk word om een goede plaat te maken, omdat er teveel in een te snel tempo zijn uitgebracht???
verder heb ik er geen problemen mee om eens wat anders te luisteren, als het maar goed klinkt, in de auto heb ik ook niet dag en nacht hardcore aanstaan, gewoon waar ik op dat moment zin an heb:)

horizon verbreden is een goed ding, ik ben een echte stijlenslet :+ maar hou toch het meeste van industrial techno/hardcore. Ik vind het positief dat hardcore zich in de loop van de tijd zo ontwikkeld heeft dat er toch redelijk veel verschillende stijlen van zijn. Dat is toch de key om te overleven als stroming, jezelf verbreden. Hardstyle is breed noch diep te noemen, daarom vrees (naja mij maakt het niets uit maar voor de echte liefhebbers is het vervelend) ik dat hardstyle op deze manier en in deze vorm geen lang leven heeft.

vergelijkbaar met de HQ mannetjes, met hun engelse hardhouse?
daar hoor je ook al lang niks meer van, terwijl het in het begin ook best goed klonk, mja, als de kleine mannetjes van HQ de 2 grote namen: tom harding en dj jp wegdraaien op een feest als impulz... tja, die zullen thuis wel zitten te wachtten op dance valley ofzo :)

Wat nu veel gedraait word en maar goed ook: Darkcore

Tevens vindik vaak het tempo te hoog, laat maar rustig dreunen

Mgoed,... laat iedereen maar weg blijven die niet leuk vind...

Geen zieltjes winnerij hiero 8)

Originally posted by sf
vergelijkbaar met de HQ mannetjes, met hun engelse hardhouse?
daar hoor je ook al lang niks meer van, terwijl het in het begin ook best goed klonk, mja, als de kleine mannetjes van HQ de 2 grote namen: tom harding en dj jp wegdraaien op een feest als impulz... tja, die zullen thuis wel zitten te wachtten op dance valley ofzo :)

Die komen toch nog steeds op ieder UDC feest?

ik heb ze nog maar dan in de vorm van afgeknipt naar korte broek maat voor in te relaxen in de zomer.
luister de muziek ook nog steeds, laatste tijd ook een beetje drum&base en techno.hardcore blijft heersen.
jammer dat het verpest wordt door"te gave eppo's met hun londsdale kleertjes en kisten endergelijke"
Als ze dan klappen krijgen beginnen ze te huilen echt triest
Da's wel gaaf, die afgeknipte aussie's en cavello's!

Status
Not open for further replies.
Back