Hardcore will never die ?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Vassago
Beetje jammer dat het bij mij overkomt dat je een beetje neerkijkt op de rest, die toentertijd gewoon nog jong waren en dus ook niet naar die feesten konden gaan, maar het wel vette muziek vonden.

T gaat toch om de muziek en imo of je er voor uit durft te komen. Niet om het feit dat je 'denkt een gabber te zijn'...want wie of wat bepaalt of je een gabber bent of niet ?

No offence verder :)

Ik denk dat het komt omdat ik in die tijd wel al naar feestjes ging.. Maar goed laten we er maar over ophouden.

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik neem het lekker op voor arne, want begrijp precies wat hij bedoeld. Happy hardcore, hakke en zage lookalikes, door die crap is alles commercieel geworden. Wil niet zeggen dat ik die hard ben, maare ben al op aardig wat feestjes geweest.

Mja, ik vind het redelijk ontopic :), dus ik reply hier nog even op :)

Maar dit is voor mij persoonlijk, niet algemeen bedoelt...

T lijkt nu misschien zo door mn reply dat ik zelf ook zown 'pannekoek-koekwaús' zwabber was. Maar ik vond die shit ook echt niet relaxed ofsow. Gewoon naar de darker sounds :), is imo vetter, jammer dat principe hardcore zo uitgezogen wordt door die commerciële wannabee's....

² Arne; ik snap dan ook wel dat je mening dan iets anders ligt, maar toch, we snappen elkaar wel :)

En Master, hoezo opnemen voor arne ? Ik val m toch niet aan?

speedrazor nijmegen ja, spijt van dat ik daar toen niet heen ben gegaan, maja, in het triavium moet nog maar eens zo'n feest komen:)
afgelopen week was het jaren 90 week op 3fm, hier en daar een x wat leuks tussendoor, draaiden ze party animals-have you ever been mellow (en niet de blije mix, nee de hc versie:)) die gasten wisten volgens mij niet meer hoe ze het hadden:D
nu staat op rudddewild.nl ook nog zo'n blije mix, met vanalles door elkaar gehaald0?
ff over dat hakkuh en zaguh voor kids, dat was gewoon te fout, gabber piet/mosselman en weet ik veel wie daar al niet allemaal rondliepen, nooit geweest gelukkig, maar daar was de comerciele hc echt op het hoogtepunt:r :|

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Die speedrazor, is dat die ene van 1997 21juni? Dat was een vet feest. Heb nog flyers liggen :-)

neej 12 april 1997 :) in nijmegen (niet dat ik er geweest ben maar vind die posters mooi :))

ruigste feestje was thunderdome 99, en kmoet toch zeggen ook ......HR vorig jaar ...nog net ff snel een aso hard feestje net voor dat je weer naar school gaat.
soooow wat stond het geluid daar aso hard en setjes waren super bruut. dit jaar weer maar is naar toe dus.

Originally posted by sf
speedrazor nijmegen ja, spijt van dat ik daar toen niet heen ben gegaan, maja, in het triavium moet nog maar eens zo'n feest komen:)
afgelopen week was het jaren 90 week op 3fm, hier en daar een x wat leuks tussendoor, draaiden ze party animals-have you ever been mellow (en niet de blije mix, nee de hc versie:)) die gasten wisten volgens mij niet meer hoe ze het hadden:D
nu staat op rudddewild.nl ook nog zo'n blije mix, met vanalles door elkaar gehaald0?
ff over dat hakkuh en zaguh voor kids, dat was gewoon te fout, gabber piet/mosselman en weet ik veel wie daar al niet allemaal rondliepen, nooit geweest gelukkig, maar daar was de comerciele hc echt op het hoogtepunt:r :|

idd, heb ik vandaag ook nog gehoord, de hele dag door van al dat soort nummers, echt zwaar relax. Morgen avond weer ff bounce kijken voor het uitgaan :D heb trouwns nog eens tussen mijn cd`s gekeken en daar kwamen echt goeie oude cd`s naar boven, wel zwaar commercieel maar wel cool (charlottenburg van mental theo en charly lownoise, de hele serie van real hardcore, de party animals cd`s, old school van charly lownoise en mental enz...... Overigens heb nu de nieuwe MOH 2003 live, is ook erg hard :D

Originally posted by mvanwinsen5
Overigens heb nu de nieuwe MOH 2003 live, is ook erg hard :D

klinkt idd best goed ja:W
over die albums van c. lownoise & m. theo, die heb ik hier thuis ook nog 3 liggen, charlottenburg, oldschool hardcore en on air8P

ben nog steeds hardcore liefhebber....luister nog steeds veel naar de betere live sets van vooral oude maar ook nieuwe underground (mja valt t nog underground te noemen als er zelfs als live sets van zijn?) feesten...en dat programma bounce vind ik maar dieptriest met de happy hardcore zooi....die nieuwe stijlen vink niet echt veel meer aan, tis allemaal veel te veel verpest door goedkope sample'tjes die vaak ook nog eens weer gejat zijn uit de oude goede hardcore nummers (die 9 van de 10 keer ook wel weer ergens uit gejat zijn ja; voor de miereneukers)....\

HouseQlassics vind ik ook echt 8), wat oldskool enz, hoe vager hoe beter....ze laten die oude hardcore platen tenminste nog wat in hun waarde ipv de zooi helemaal te verbouwen...

Originally posted by mvanwinsen5
idd, heb ik vandaag ook nog gehoord, de hele dag door van al dat soort nummers, echt zwaar relax. Morgen avond weer ff bounce kijken voor het uitgaan :D heb trouwns nog eens tussen mijn cd`s gekeken en daar kwamen echt goeie oude cd`s naar boven, wel zwaar commercieel maar wel cool (charlottenburg van mental theo en charly lownoise, de hele serie van real hardcore, de party animals cd`s, old school van charly lownoise en mental enz...... Overigens heb nu de nieuwe MOH 2003 live, is ook erg hard :D

die hele serie van real hardcore heb ik ook nog liggen :D

Luister het nu regelmatig.....
Vroeger echt veel van die happy hardcore enzo, als je er naar terug kijkt zwaar fout :D
luister nu vooral vel angerfist, vink zelf toch wel zwaar relaxt.....

De happy hardcore van vroeger is nog zachter als de hardstyle van nu.........

ieder zijn eigen mening.

hardcore was voor mij charlie lownoise & menthal theo vroeger, en dat nummer atomic :)
maarja was toen ook nog maar 10 ofzo.
ging ik die liedjes opnemen met tape @ cassette 8)
ach ja.... dat waren de tijden ;( 8P
ik vind newskool hardcore wel iets hebben.

Originally posted by Holden
is dit jouw idee van een nuttige bijdrage aan dit topic? :?

Sinds wanneer mag ik me mening niet meer geven :?

er word toch om meningen gevraagt ? zeik dan niet , dank u

Originally posted by Vassago
Mja, ik vind het redelijk ontopic :), dus ik reply hier nog even op :)

Maar dit is voor mij persoonlijk, niet algemeen bedoelt...

T lijkt nu misschien zo door mn reply dat ik zelf ook zown 'pannekoek-koekwaús' zwabber was. Maar ik vond die shit ook echt niet relaxed ofsow. Gewoon naar de darker sounds :), is imo vetter, jammer dat principe hardcore zo uitgezogen wordt door die commerciële wannabee's....

² Arne; ik snap dan ook wel dat je mening dan iets anders ligt, maar toch, we snappen elkaar wel :)

En Master, hoezo opnemen voor arne ? Ik val m toch niet aan?

Ik ben arne zijn bilmaatje.. Of wist je dat niet?? :W

Paar flyers @ me kamer:

DSC00083.JPG

8)

Status
Not open for further replies.
Back