Neosracer said:Heineken cafe op gran canaria vond ik wel gezellig, echt alleen maar nederlanders. Was wel al weer drie jaar geleden. Je kan het iig proberen
Ik zit nu in Blanes zelf, zit er al vanaf vorige week dinsdag +ralf+ . We moesten vandaag sleutel al om 10.30 inleveren dus we moeten ons vandaag nog zien te vermaken en het is heel erg bewolkt helaas. Ben samen met me vriendin. Was wel gezellig, goed verbrand. Nog meer mensen die in Blanes zitten?
Kneiter said:JOW hıer kneıter uıt turkıjehet ıs hıer 35+ en de rest ıs ook allemaal goed. Nog meer mensen dıe ın alanya vertoeven?
El Barto said:Ja ik zat vorig jaar op camping "las dunas", ligt langs de fata. Echt supermooie discotheek, goeie muziek. Wij konden er vanuit de camping gratis in, maar anderen moesten 10 eurie betalen. En das echt veel, want meestal was de kiet heel leeg
El Barto said:we gaan nu naar Malgrat de mar, Hotel Reymar*** iemand bekend mee?
Rule said:Omg, ik kom net terug van 10 dagen Malgrat de Mar, Hotel Reymar 8)
We zaten in kamernummer 320, als je op de hoek zit heb je een te gulle kamer :O....
Verder hoop ik niet dat je volpension heb genomen, want het eten is echt niet te vreten :X, alleen de watermeloenen waren lekker !!
Verder lopen er vet veel lekkere wijven rond daarzo...
Deze disco's zijn er :
-QK, voor mijn idee het vetste, ook het grootst, wordt gewoon verschillende smaken muziek gedraaid
-Tropicana, vond het niet zo super, is wel veeel kleiner als QK, en wordt ook gewoon verschillende muziek gedraaid...
-Don Juan, niet geweest, maar vanaf 3 uur is er standaard elke dag hardcore te luisteren, vandaag is daar trouwens DJ DarkRaver!
En als je wat wil zuipen goedkoop, dan MOET je naar waikiki gaan,
voor een liter mixen (pisang-juice,pasoa-juice, noem maar op) betaal je ongeveer 5,5 €. Dus dat valt wel mee al zeg ik zelf!
Ik heb het dus wel naar mn zin gehad daarzo, ook nog een keer scootertjes gehuurd, was wel vet, dik cruisen daarzo op een Peugeot Trekker die 80 gaat 8)
Maar ik ga zo maar eens pitten, ben vet brak
ps. was met reisorganisatie Boosten!
Sander said:Klopt...dan zit je net naast het seizoen..
er word wel FUCKING bruut gedraaid daar....wat vond je van het tapbier btw? Vaag he?
El Barto said:8) Toevallig, wij hebben wel volpension, is maar 8,- p. week extra. Wij gaan ook met Boosten (echt cheap), beetje relaxe bus of nie? Ohw en ligt het hotel direct aan de boulevard/strand? Is de afstand van het centrum een probleem? En is Reymar het voorste deel van het plaatje gezien dan? Want had gehoord dat het gebouw uit 2 hotels bestaat... Bedankt voor de informatie
Edit: hoe duur is het om scoots te huren?
hebo-aeroxje said:Is scooters huren in spanje overal zo 'goedkoop' of moet je soms veel meer betalen? Anders ga ik dat ook zeker doen natuurlijk! Verder ga ik dit weekend naar renesse met me vriendin, maar konden niets vinden om te pitten dus nu zitten we in een riant hotel **** in Burgh Haamstede! Relax