Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
ik ga dit jaar zeker naar InQontrol, Emporium, Decibel en Q-base. En misschien nog wel een aantal feestjes.

Defqon zit er niet in. Ben dan op vakantie. Maar vind Decibel en Q-base toch mooier dan Defqon.
 
Gvd:( Jij zet er ook ff een rotte kut foto op. Is trouwens me nieuwe dinnetje:D. In echt is ze trouwens stukke lekkerder:D.

Deze is leuker. Rechts btw:P


Neeee deze is leuker :D

63523116.jpg


:D :D
 
Lekker dan, ik was met haar naar defqon vorig jaar. Zij met vriendinnen enzo. Zij gaat ook weer met vrienden/vriendinnen van mij om waar ik mee heen ga naar die feesten! Waar kom je zelf vandaan dan?

Ik woon zelf in Huizen.
 
Zegt hij dat niet bij iedereen die daar op klikt?
Kheb namelijk altijd me kaarten bij de free record shop gekocht, en er staat dat ik nu ook verzekerd bij voor een kaartje en dat wanneer er meer bekend is ze contact met me op zullen nemen..

Zou wel HEEL chill zijn iig :W!
 
gvd kan niet meer:(

Sorry, inschrijving is niet meer mogelijk, omdat het maximum aantal inschrijvingen is behaald.

Nu kan ik het wel helemaal vergeten:X
 
Kerl doe niet zo moeilijk man :D, bij de free record shop ( de 25e ) om 1 begint de verkoop ook, dan regel je dat toch gewoon, of 1 van je maten die er gaan staan wanneer jij geen vrij kan krijgen.. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top