Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Gister pussy motherfuckers geweest in arnhem, was ook echt vet feestje. Prima vermaakt nuchter, alleen tot 10 uur sochtends niet uitgehouden, om half 9 toch echt maar naar huis gegaan :) Vanavond naar poing in druten, lokaal feestje altijd lachen :)

Was een mooi feestje niet:D? geluid was echt 10 keer beter al vorig jaar:) (poing)
 
Heb me zeker prima vermaakt, gewoon gymzaal volpoffen met speakers, lasers erbij, en gaan met die banaan :P

Alleen zo zonde dat het maar tot 2 uur duurt, echt balen dat de gemeente het niet tot langer door wil laten gaan. Van de andere kant snap ik dat als je er naast woont, je graag stilte wil hebben om 2 uur. Want het is echt slecht geisoleerd daar :D

Volgende keer poing vs fucking hard in d'n bogerd, ben ik niet zo'n hele grote fan van. Maar toch maar aanwezig, lekker dichtbij én tha playah in het huis :)
 
HEEEEERLIJK :~ :love:

Ik ben dus de hele dag @ de hardcore stage te vinden, en pak Unexist bij de Industrial even mee 8)


Vette site ook :W
 
Vette site ja :W! Echt dit jaar moet ik echt aan kaarten gaan komen hoor :|...

Kan je kaarten halen bij elke FRS?
 
SiRoj heeft een mail van Q-Dance in zijn mailbox voor één Defqon Kaartje :).. Morgen even bestellen (tussen 18 en 20 apr)
 
Beste Q-dancer,

Zoals je waarschijnlijk al weet vindt Defqon.1 dit jaar plaats op zaterdag 13 juni. De reguliere voorverkoop start op 25 april.

Q-dance vindt het belangrijk dat er zoveel mogelijk echte Q-fans naar Defqon.1 kunnen komen. Via Ticketonline.nl en Q-dance.nl hebben we jou daarom geselecteerd om als eerste een kaartje voor Defqon.1 te kunnen kopen.

Deze e-mail bevat een code waarmee je, een week voordat de reguliere verkoop van start gaat, je kaartje al in huis kunt halen.

Nou ik ben er zelf niet met Defqon, maar ik ga toch zeker kaarten halen voor mijn maten! Want die hebben niet zo mail gekregen omdat ik altijd alle kaarten koop.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top