Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Had niet verwacht dat Knock out zo vet zou worden. Was echt zoooo vet. Heb me de tering gezweet maar dat is wel eens lekker:D.

Helaas niet het hele laaste uurtje Evil Activitie's meegemaakt. Ik trok het echt niet meer en me meis kon ook niet meer dus maar naar huis gegaan.

Op naar IQ!!
 
Tegen het einde werd er idd wel flink hard geknald!
Eerlijk gezegd had k meer van Knock-Out verwacht.
Maar goed, volgende week Awakenings, goed veel zin in :)
 
Had niet verwacht dat Knock out zo vet zou worden. Was echt zoooo vet. Heb me de tering gezweet maar dat is wel eens lekker:D.

Helaas niet het hele laaste uurtje Evil Activitie's meegemaakt. Ik trok het echt niet meer en me meis kon ook niet meer dus maar naar huis gegaan.

Op naar IQ!!

JA sirrieus het ging er hard aan toe :W ik heb me zeker vermaakt sfeer vond ik vooraan top achterin ruk
 
Alleen jammer dat er een ''vriendin'' van ons letterlijk op het einde KO ging:O
Niet van de pille


Lekker bekkie hoor sjors

http://album.partyflock.nl/63522058.jpg

Gvd:( Jij zet er ook ff een rotte kut foto op. Is trouwens me nieuwe dinnetje:D. In echt is ze trouwens stukke lekkerder:D.

Deze is leuker. Rechts btw:P
63523123.jpg
 
Zo ben even weg geweest... Was me paswoord kwijt. Denk probeer het nog eens, kan ik zo weer een nieuwe aanvragen via email 8P OMG gewoon even 3 maanden niet geweest...

Wanksta ga jij met marscha :O Die woont hier in de buurt? Die kent mij ook wel.

Mijn laatste feestje was Qountdown die ik hier had gepoost denk ik. Zou het rustig aan doen maar begint zwaar te kriebelen! Was naar Reset geweest en Hardcore Italia! Heerlijk gefeest. Deze zaterdag was ik naar Blacklist. Eerst komende feestje is INQONTROL, ga ff flink knallen iig! Fantasy Island staat ook op me lijstje net als Defqon, Mysteryland, Dancevalley en/of Black, Decibel en binnekort Scantraxx in waerdsetempel. Maar dat steld niet zo veel voor. Iig kunnne we weer even knallen!

Reset

169kz6t.jpg


Hardcore Italia

jg43gm.jpg


Blacklist

2ekjaiq.jpg


Oja normalere fotos heb ik niet? :o
 
Zo ben even weg geweest... Was me paswoord kwijt. Denk probeer het nog eens, kan ik zo weer een nieuwe aanvragen via email 8P OMG gewoon even 3 maanden niet geweest...

Wanksta ga jij met marscha :O Die woont hier in de buurt? Die kent mij ook wel.


Ja wou het laast al neerzetten hier op forum, van waar is kay nou?? Maar je was gewoon je WW kwijt:P.

In inderdaad ja:P. Wereld is behoorlijk klein, want ik kwam vroeger heel vaak in heemskerk en omgeving omdat dat veel vrienden wonen. Ken ook paar vrienden van haar al:P. En ik weet alle kroegen daaro:).

Niks over scooterforum zeggen heh:P. Zulke dingen zorgen vaak voor verwaring;).
 
Is trouwens me nieuwe dinnetje. In echt is ze trouwens stukke lekkerder.


Ja zeker je heb een mooi meisje hoor;)
S.w.a.t in wt word zeker weer knallen,het is niet groot maar de sfeer was echt top met Harddrive.Scantraxx gaat helemaal top worden!
Maar eerst IQ:W
 
Ja wou het laast al neerzetten hier op forum, van waar is kay nou?? Maar je was gewoon je WW kwijt:P.

In inderdaad ja:P. Wereld is behoorlijk klein, want ik kwam vroeger heel vaak in heemskerk en omgeving omdat dat veel vrienden wonen. Ken ook paar vrienden van haar al:P. En ik weet alle kroegen daaro:).

Niks over scooterforum zeggen heh:P. Zulke dingen zorgen vaak voor verwaring;).

Lekker dan, ik was met haar naar defqon vorig jaar. Zij met vriendinnen enzo. Zij gaat ook weer met vrienden/vriendinnen van mij om waar ik mee heen ga naar die feesten! Waar kom je zelf vandaan dan?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top