Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
nou je hebt dit liedje

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=iOUI0NxBpoI"]YouTube - t-spoon - mercedes benz (just audio)[/ame]

en toen we een van de kaart avondje hadde hoorde we die nummertje. en ik verstond "ojoooo potje bami, mercedes benz" :P
en potje bami is er zon beetje in gebleven. na heel lang slap lullen kreeg je zelf dit:
"je kan beter bami in je oog krijgen als rijst want dat is beter uitwasbaar. en als je dan langs de freeway 112 belt kunnen ze met een bamioogdouche komen want voor rijst is dat er nog niet" dusssssss :P

ja de rest vertel ik niet dat is te dom voor woorden :D
 
nou je hebt dit liedje

YouTube - t-spoon - mercedes benz (just audio)

en toen we een van de kaart avondje hadde hoorde we die nummertje. en ik verstond "ojoooo potje bami, mercedes benz" :P
en potje bami is er zon beetje in gebleven. na heel lang slap lullen kreeg je zelf dit:
"je kan beter bami in je oog krijgen als rijst want dat is beter uitwasbaar. en als je dan langs de freeway 112 belt kunnen ze met een bamioogdouche komen want voor rijst is dat er nog niet" dusssssss :P

ja de rest vertel ik niet dat is te dom voor woorden :D

klinkt allemaal retelogish
 
Zo noemen wij een vriend van ons al jaren 'Bami' omdat hij ooit per ongeluk een bamischijf op een vriendin gooide..
 
Vandaag dvd van decibel 2008 eindelijk gekocht.

Wel vette dvd alleen beetje weinig hardcore:(. Als ik hem zit te kijken krijg ik wel facking zin om lekker te feesten:D.
 
MORGEN KO

erwin ik heb ook pfeiffer gehad,sterkte ik weet percies hoe het is.
Je gaat de eerste paar maanden je fuckup voelen.
 
Heb je het al lang of niet?
Uit het bloed onderzoek kunnen ze namelijk bepalen of je het al lang hebt, of pas net.
ivm anti-lichaampjes enzo...

Wel kut man, ik heb het ook gehad en is iig echt niet relaxt.
Beterschap iig!
 
Ik weet niet precies hoe lang ik 't al heb, heb er nu zo'n 2 weken last van. M'n keel is ook echt superdik, kan niet eens eten of praten. 's Nachts slaap ik nauwelijks, en overdag val ik zo in slaap :? Gisterenavond ging ik iig goed kapot, wist niet waar ik 't zoeken moest.

Thnx mannen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top