Dit is dus imo de meest kansloze reactie die ik sinds tijden op het forum heb gelezen.
Sorry voor me aggresieve reactie, maar als je niet snapt dat gewicht zo veel betekent in de sprintwereld zou ik er maar is over na gaan denken om een andere hobby te kiezen.
-edit- zie nu dat je stage6 cup rijdt; daar heb je idd een stuk minder aan gewichtsbesparing. In de sprint zijn eigenlijk 4 dingen belangrijk; vermogen, gewicht, reactievermogen, vermogen op de weg brengen
-edit2- en een tiende is erg veel
Mee eens, ik rij zip, en heb enkele dingetjes waardonder de achterkant afgeslepen tot me zadel ophanging, zodat ik alles nog goed kan monteren.Hahah velg discussie loopt voort
Maar over dat gaten boren in het frame. ik vind dat ook gewoon te ver gaan. ik bedoel met dingen van het frame afslijpen win je veel meer. die paar gaatjes schelen volgens mij te weinig en wegen volgens mij nooit op tegen de gevaren van het doorbuigen of breken...
/edit topic was al weer een pagina verder... damn hot topic dit... ook erg interessant.
dat zal best dat je me reactie kansloos vindt!
verders ben ik van mening dat je 2 dingen moet vergelijken,
is het je waard om 0,1 seconde sneller te rijden op een onveilige manier?
of vindt je het belangrijker om veilig over die eindstreep te gaan en misschien iets langzamer..
en zeker het gewicht wat jij hebt bespaard, kan je imo verwaarlozen!
jij zal natuurlijk wel als tegen antwoord hebben : elke gram is er 1! maar als je zo denkt kan je net zogoed alleen een blok nemen en daarmee over de finish rennen!!
Noooh dat is helemaal een vet idee, gewoon een klein wieltje aan de voorkant en dan op je blok gaan staan en zo "skateboardend" over de finish.jij zal natuurlijk wel als tegen antwoord hebben : elke gram is er 1! maar als je zo denkt kan je net zogoed alleen een blok nemen en daarmee over de finish rennen!!
Ik zeg het nog 1 maal mensen mogen van mij alles gaan maken maar er bestaat altijd een kans dat in de TC groep besloten wordt dat het niet goedgekeurd wordt,ik ga nu nog niet zeggen of het wel of niet goed gekeurd wordt dat komt op de sprint zelf,maar mensen moeten dan niet gaan klagen als het afgekeurt wordt dat is jullie eigen risico nogmaals ik kan op een foto van veel dingen niet zien of ze goed of niet goed zijn! ik hoop dat jullie daar wel rekening mee houden.
+ralf+ waar te vinden?
zie t probleem niet, als iedereen zijn gezonde verstand gebruikt, en de technische keuring zijn werk GOED doet, is er toch geen reden om je druk te maken over onveiilige taferelen op de sprintbaan? Bij twijfel moet je de boel gewoon AFKEUREN klaar(en niet wachten tot de eerste scheur te zien is :+)
Ik en vele andere rijders met mij zoeken echt het randje op. dus er moet streng gekeurd worden!