ik meen dat die zei dat dat ding onder de 40 zat. preciese gewicht wordt niemand verteld.
onder de 40 in scooter70 klasse is wel mogelijk denk ik.
edit:
wow! ik kan me nog een discussie herinneren of onder de 50 in de scooter70 wel mogelijk was
jerno's probleem was het slingeren idd
en dat zit em in zen balhoofd hoek
als hij zijn achterstaaf zou aanpassen zodat zijn voorvork onder 25 tot 30 graden staat , valt er gewoon mee te rijden
neemt niet weg dat het een godsgruwelijk ding is :W
Scooterblok erin krijgen en een leuk vorkje en gaan?
(misschien wat korte wielbasis...maar toch)[/quote]
En een hele vreemde balhoofdshoek.
Maar toch is de fietssportwereld zeer interessant voor ons om je licht op te steken. Zij zijn echt heel ver met massareductie.
Ik heb net mijn nieuwe voorvork klaar die sterker is dan de vorige. Totaalgewicht is minder dan een Deestone bandje, namelijk zo'n 1350 gram.
Hij wordt overigens nog lichter, 1200 gram is goed haalbaar met behoud van deze sterkte.
Kijk je in de fietssport dan kom je zelfs vorkjes van 800 gram tegen, maar helaas zijn deze te smal voor gebruik met een scooterwiel.
En een hele vreemde balhoofdshoek.
Maar toch is de fietssportwereld zeer interessant voor ons om je licht op te steken. Zij zijn echt heel ver met massareductie.
Ik heb net mijn nieuwe voorvork klaar die sterker is dan de vorige. Totaalgewicht is minder dan een Deestone bandje, namelijk zo'n 1350 gram.
Hij wordt overigens nog lichter, 1200 gram is goed haalbaar met behoud van deze sterkte.
Kijk je in de fietssport dan kom je zelfs vorkjes van 800 gram tegen, maar helaas zijn deze te smal voor gebruik met een scooterwiel.
En een hele vreemde balhoofdshoek.
Maargoed, Tom, wat voor scooter velg gebruik je? Een mintvelg of iets van een citta moet toch wel passen tussen een mtb vork.