ik zou die 2 kg dan voor lief nemen en gewoon lc blijven rijden. Alleen al omdat het makkelijker afkoelen is met banken enzo. Die 2 kg die je bespaart is waarschijnlijk niet eens een zichtbaar verschil op je tijd op de baan. Btw, trekt je cilinder niet krom als je koelribben erop gaat lassen?
Accu: 565 gram
Water: 250 gram
Waterpomp: 260 gram
Radiateur: 450 gram
slangen + klemen + pijpje uit carter: 100 gram
Totaal: 1625 gram
In mijn geval dus een kleine 2 KG die ik zou besparen.
Klopt, ik boog het gisteren richting de band, en moest veel kracht zetten wil het de band raken, dit komt ook door de flens die het als ware blokkeert. Toch ben ik nog niet tevreden, wil eigenlijk iets stevigers, deze ophanging weegt 40 gram.
ik zou die 2 kg dan voor lief nemen en gewoon lc blijven rijden. Alleen al omdat het makkelijker afkoelen is met banken enzo. Die 2 kg die je bespaart is waarschijnlijk niet eens een zichtbaar verschil op je tijd op de baan. Btw, trekt je cilinder niet krom als je koelribben erop gaat lassen?
maak gewoon een plaatje met een hoek in/kant aan, in de lengte richting.
als je begrijpt wat ik bedoel... Dan wordt het direct een heel stuk stijver