er zijn wel meerdere ac blokjes met 20+pk.
ik zat inderdaad op 20,2pk, en er moet nog meer uit te halen zijn.
(uiteraard wel zonder koelvin, die heb je toch niet nodig voor 200 meter)
Ik heb totaal geen ervaring met ac cilinders, maar hanteren ze bij die cilinders geen andere zuiger en/of slot speling ivm de warmte/het uitzetten?
Als dat het geval is,moet je daar wel rekening mee houden als je een lc ombouwd naar ac.
sterker nog, de 3e run kwam er het hoogste vermogen uit bij een temp boven de 120 graden (onder bougie gemeten).
misschien kwam dat wel omdat bij mij de zuigerspeling toch te groot was,
ja, idd pronk.
Nog een leuke: ik zag op een "buitenlands"forum iemand die in zijn schijfrem extra gaten boorde.
Dit vor het gewicht neem ik aan tenminste?
Wat vinden de forummers hiervan:+
ja, idd pronk.
Nog een leuke: ik zag op een "buitenlands"forum iemand die in zijn schijfrem extra gaten boorde.
Dit vor het gewicht neem ik aan tenminste?
Wat vinden de forummers hiervan:+
Wieger, jij kan beter een braking remschijf kopen. Deze is 200 gram lichter als de remschijf die je nu hebt, en ik vind hem zelf ook mooier
Bij de 'AJ-Kamikaze-Kroes' frames die ik van het weekend zag hadden ze het erover dat ze hun remschijf 'afgeflexed' hadden, maar is dit wel zo verstandig?