dat klopt..
maar de invloeden die je zelf kan beinvloeden (reactietijd, gewicht, vermogen) moet je proberen zo optimaal mogelijk te laten verlopen/benutten toch?
ergens komt er een punt dat je het in de hele kleine dingen moet gaan zoeken
"wet van de vermindere meeropbrengst"
Ja precies. ik snap ook wel dat alle kleine beetjes toch grote dingen worden. maar het verhaal van 10 kilo zwaarder is 1pk meer nodig vind ik een beetje een ongeloofwaardig verhaal.
of een soort van richtlijn :+
maar lijkt me idd net zo'n verhaal net als : met zwaardere rollen trek je minder hard op maar rij je sneller
En die voorrem lijkt je safe?
haha idd
dan liever flink schijten voor de meeting en een accu van 15 euro
groet
Geen plek voor gaten in mn voorvelg
Vind het een goed idee om zo'n soort voorwiel te plaatsen.
Persoonlijk zou ik opzoek gaan naar iets wat iets sterker is, maar het idee is imo erg goed.
Het scheeld ten eerste heel erg veel gewicht en ten 2e is het ook nog eens roterende massa.
Wat ik wel jammer vind is dat je het toepast op een frame dat erg zwaar is.
Persoonlijk zou ik dit alleen toepassen op bv een alu of carbon frame.
Verlichten vergroot vaak toch de kans op verzwakking. Iig als je het op een onprofessionele manier doet (zoals dit).
Bepaalde risico's kun je imo nemen als je echt voor een record tijd gaat.
Maar dan vind ik : Doe alles, of houd het bescheiden en neem geen onnodige risico's.
lol, grapje zeker ?Ik denk dat het nog wel mee valt zo'n rem...
Lijkt mij safer dan een MTB schijfje met van die dunne boutjes.
lol, grapje zeker ?
heb je wel eens berekend hoeveel kracht die boutjes kunnen hebben op afschuiving ?