This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Ik zei ook 'net' en omdat tijdstip is het niet echt gebruikelijk om dronken te zijn en laat staan fatsoenlijk typen als je dronken bent.

/endofdiscussion

Kom maar op met die funs/shits :+

Idd, lam in de botten/pokkel...

Fun: Leuk weekendje gehad!
Shit: Geldtechnisch gezien loopt alles niet helemaal op rolletjes Maar eens even aan gaan werken de komende weken.

sinds ik terug ben van Aruba rij ik eigenlijk geregeld lam in de auto :X
en elke keer zeg ik.. ik stop er mee! dit mag niet :/

shit: vrijdag iemand achter in me bus geknald.. ( met de sneeuw )
bleek bekende te zijn.. zegt ze.. ja ik weet niet wie er fout is hoor.. ( ik stond al 10 seconden stil ) en ik snap het niet.. ik trok zelfs nog aan me handrem! ( vrouw.. )

nu weet ik niet wat ik moet doen.. ik heb 1 klein gaatje in me bumper en scheef achterlicht.. haar hele voorkant is kaduuk en de deur opent niet meer..
iedereen zegt.. schijt! gewoon laten maken! daar is ze voor verzekerd.. maarja om der nu voor 1 klein gaatje te moeten laten betalen..

Beschonken rijden: :L

Ongeluk verhaal, gewoon laten dokken dat vrouwmensch. Handrem in de sneeuw/met ijs = fail

Haagze, vind je jouw schade ernstig genoeg om het te laten maken? Of kun je zelf je licht rechtzetten en gaatje dicht maken?
Als je er niet druk om kan maken, laat jouw schade dan lekker zitten. Die vrouw zal wel genoeg last hebben met haar eigen schade. Beetje medeleven tonen imo...

Ja gewoon laten betalen! Heb een tijdje terug mijn auto uitgeleend aan een ex collega zo dat ze de boot kon halen. 850 euro schade en wat zegt mevrouw "Jij hebt toestemming gegeven aan mij om je auto te gebruiken dus ik ben juridisch niet aansprakelijk. maar om je tegemoet te komen wil ik wel de helft betalen"

Waar heb je het lijk gelaten?

Ik ken der van gezicht ( der naam ken ik niet )
zij wist wel gelijk me naam.
het is dus een "hele vage bekende" maar wel iemand van dezelfde vereniging

Status
Not open for further replies.