Fun: Voor het eerst in tig jaar (denken) vrij (te zijn) op een vrijdagavond van het werk
Shit: Staat een collega vast omdat er geen treinen rijden kon ik alsnog op komen draven
Fun: Ben ook met 3 vrienden een bedrijfje op aan het starten, wil er nog niet teveel over kwijt.
Shit: Maar 1 van die 3 is zo fanatiek als ik ben, andere 2 hebben nog geen reet gedaan en hebben die intentie volgens mij ook niet echt.
Fun: Ben ook met 3 vrienden een bedrijfje op aan het starten, wil er nog niet teveel over kwijt.
Shit: Maar 1 van die 3 is zo fanatiek als ik ben, andere 2 hebben nog geen reet gedaan en hebben die intentie volgens mij ook niet echt.
Shit: Mensen die gaan lopen zeuren dat je de vrachtwagen 10min voor je volgeladen bent al aanzet om hem warm te laten draaien en zodat je niet de 1e 15min in een vrieskist zit. En gutgut het ruikt een beetje in de loods nou nou.... Ik moet ook alle dagen die kut sigaren en dampende sjaggie's inademen, en als ik daar wat van zeg ben ik gek.
Fun: Maandag ligt er toch wel weer een briefje in mijn bakje dat dat ten STRENGSTE verboden is een auto warm te laten draaien, stel nsb'ers.
/
Fun: Beste van Evers :W
Waar ik werk mag je gewoon binnen roken, of je nou in een andermans rook rondloopt of in de lasrook. Van lasdampen krijg je nog koppijn, van rook heb ik daar geen last.