fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Is echt zo hoor :p
Spoed voor 2u aanvragen = volgende dag, zo niet die dag er na. Ligt aan zij die t rijbewijs maken, niet aan de gemeente.

En er is ook kans dat het rijbewijs zonder spoed ook al na 3 dagen aanwezig is, heeft allemaal te maken met levertijden, hoe druk het bij de producent het is, tijdstip van aanvraag etc. Alles waar de gemeente 0 invloed op heeft.

Bij mij was het idd na 3 dagen zonder spoed.

Shit: al heel de week van lasogen, in slaap komen is zwaar klote dus ben redelijk afgepeigerd.
Fun: Johny Walker 1,5 liter in de aanbieding voor 23,75
Fun: laat het weekend maar beginnen
Shit: morgen nog werken.
 
Bij mij was het idd na 3 dagen zonder spoed.

Shit: al heel de week last? van lasogen, in slaap komen is zwaar klote dus ben redelijk afgepeigerd.
Fun: Johny Walker 1,5 liter in de aanbieding voor 23,75
Fun: laat het weekend maar beginnen
Shit: morgen nog werken.

Fun: slapen
 
Contract loopt nog 3maanden ofzo, heb een 0uren contract.....

*verder hoop geouwehoer*


Je kunt daar lopen rellen wat je wilt, maar een 0 uren contract is nog steeds een 0 uren contract.
Als ze je niet nodig hebben plannen ze je simpelweg niet in. Het is nog legaal ook omdat je een 0 uren contract hebt.
 
Fun: net mailtje van directeur dat we een flink hogere omzet hebben behaald als vorig jaar tot nu toe.
Fun: na de laatste berekening eind jan 2012 krijgen we allemaal een extra maandsalaris
Fun: :D
 
Met een 0 uren contract, als je al meer dan 3 maanden er werkt, is jou baas verplicht jou minimaal het gemiddelde wat jij hebt gewerkt in die afgelopen 3 maanden aan werk te voorzien.

Dit kan hij echter met 5 uur per maand naar beneden of boven zetten.
Dus na 2 maanden sta je op 0 uur.

Je krijgt als je ziek ben bijv ook dit gemiddelde betaald!

-

Echter, als jou baas je weg wilt, en er staat niet echt een duidelijke functie omschrijving in je contract, dan mag je alle shit klusjes gaan doen.

En als je dan zegt, nee, weiger je werk en kan je opsodemieteren.

-

Verder geen idee waar je werkt Wesking, maar in supermarkten of andere grote ketens als gamma, ed, hebben altijd zat kut klusjes te doen.

In het geval je dus bij een grote keten werkt, zal ik me niet zo druk maken om die 10 uurtjes en lekker je biesen pakken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top