Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Tydje terug voor t eerst den haag ingeweest, toen had ik wel t idee dat er echt veel mooie meiden rondliepen.
Maar groningen sowiezo!:D
 
Was ook altijd een genot om daar met mooi weer te koerieren :W

Vooral als je dan moest lossen op de vele scholen :#
 
klinkt hard, maar is wel zo... als mogelijkheid daar is om ze te ontwijken prima... maar anders gaan ze gewoon onder de wielen hoor, beter dat dan iemand anders raken bij een ontwijk manoeuvre en je zelf in de kreukels rijden...

Gisterochtend liep er voor me een zwaan op de weg... Nou dan rem ik wel ff :+
 
Gisterochtend liep er voor me een zwaan op de weg... Nou dan rem ik wel ff :+

heb met de vrachtwaggel een keer, een hert met opzet geowned... remmen was het te laat voor.. gevaar op scharen, en uitwijken ging ook niet, dus toen maar de zeikant laten koppen... rad besparen :)
 
neuh, nie gestopt... planner had nog politie ofzo gebeld... ik kon er zelf niet gaan staan, teveel gevaar..

had hem wel graag geproefd :p
 
Voor mij ben je gewoon een laffe hond als je niet eens de moeite wil nemen om op z'n minst te proberen die beesten te ontwijken... Op een snelweg kan je weinig doen zonder dat je zelf schade maakt, maar binnen de bebouwde kom is het toch een kleine moeite om even te remmen....

Just my 2 cents...

Het was op de snelweg, ik reed gewoon 130 ofzo en ineens waren ze er. Ik had wel de mogelijkheid om hard te remmen maar echt uitwijken was er niet bij, maar door meer tegen de lijn die de rijbanen scheid te gaan rijden kon ik ze ontwijken.
Ik zag die kuikens in mijn binnenspiegel wel door de windvlaag een stukje weggeblazen worden, vond het wel zielig voor ze.
Binnen de bebouwde kom stop ik wel gewoon, laatst stak moeder eend met haar kleintjes over en was er iemand zo asociaal om uitgerekend de laatste nog dood te rijden. Dan ben je wel een vuile tering debiel.
 
Fun : Buurman heeft een super grote trampoline in zn tuin geplaatst
Fun : Zwaar misbruik van maken.
 
FUN: meisjes me tuin inlokken, benodigdheden 1 huge trampoline


:#


En zelf vaak genoeg bijna een hert er voor gehad, 1x kwamen er opeens 5 van die beesten de weg op steken en lekker blijven staan ook 8P...Dan schrik je je echt de tyfus als je daar met 90 op af rijd op een smalle 60 weg. Of een keer een uil met een spanwijdte van 1/1.5 meter ofzo die een vrije val uit een boom maakte, ikke remmen en plofte echt heel zachtjes tegen de vooruit aan en vloog daarna vrolijk verder :p. Konijnen schrik je ook wel goed van als die ineens voor je wielen springen, gekke beesten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top