Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Nice, beetje goede uitvoering?
High, 5 deurs, sowieso met bluetooth carkit (dus met dat navi systeem erin), als ik het zo inschat hoe de wagenparkbeheerder werkt, full options :p huidige 500s hebben ook half lederen bekleding enzo.

Meer weet ze nog niet, half november zien we het wel.
 
fun: 2 nieuwe banden onder de waggel
shit: ze lopen aan in een bocht
shit: het regent dus kan niet kijken of ik me wielkuipen eruit kan halen.
 
Dit was al grotendeels bekend tijdens de verkiezingen. Heel studerend NL in rep en roer omdat langstudeerders (belachelijk trouwens) 3000 euro extra per jaar moet gaan betalen, maar deze regeling kost heel alle uitwonende studenten in principe 3k euro.
 
Echt mooi hoe iedereen "super blij" was na terugdraaing van de 3000 boete. Je kon toch met je ogen dicht nog bedenken dat ze in deze periode van ultieme bezuinigingen en verhoging van alle belastingen en wat al niet meer, die paar miljoen op een andere manier uit de zakken van de studentjes moeten kloppen. Bovendien is het "alleen voor nieuwe studenten" dus jou raakt het niet meer.
 
!!PAS OP DIERENMISHANDELING!!
aangezien niet iedereen hier tegen kan.. waarschuwing vooraf.

shit: http://www.welingelichtekringen.nl/video/burger-king-maakt-hamburgers-op-gruwelijke-wijze/

1 a 2 minuten van die youtube gezien, echt niet om aan te zien zeg

verder geen boeiend verhaal over burgerking specifiek of dat het iets nieuws is, meer om die specifieke persoon en omgang met dieren aldaar. laat die jongen(s) maar een dagje met de stier alleen,

gewoon jammer dat dit overal op de wereld nog ZOVEEL gebeurd
 
Last edited:
Delen op facebook.... daar komen we heel ver mee.

Als ik zoiets zie, ik wil er naar toe en dat volk kapot schieten.... waaaaaarrr zitten ze!!!!
 
Dat ga ik dus niet kijken... Zag alleen de foto van het filmpje, die dude slaat die koeien of wat?

Afschieten of bloedend tussen de haaien gooien, teringvolk
 
had ik ook last van... alle zakken chips/pasta/brood ed weg moeten flikkeren. alle soort vallen/gif wat je maar kan bedenken neer gezet zonder resultaat....

nu alles in plastic bakken met deksel staan... of hij moet nu dood zijn of weg, verder is er niks te vreten.
 
Niet nodig :+

6nxbme.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top