::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 14 February 2012 #1,021 Zou dus echt panisch worden als ik les moet gaan geven in een auto...elke dag dat gesjok over die wegen x|
Zou dus echt panisch worden als ik les moet gaan geven in een auto...elke dag dat gesjok over die wegen x|
Maykel 600RR 14 February 2012 #1,022 Mja, jij wordt al paniesch als je in je bed ligt en je buurtkinderen op straat hoort voetballen.
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 February 2012 #1,023 ::Michel:: said: Zou dus echt panisch worden als ik les moet gaan geven in een auto...elke dag dat gesjok over die wegen x| Click to expand... Jij was toch vrachtwagenchauffeur?
::Michel:: said: Zou dus echt panisch worden als ik les moet gaan geven in een auto...elke dag dat gesjok over die wegen x| Click to expand... Jij was toch vrachtwagenchauffeur?
Jelle Well-Known Member 14 February 2012 #1,025 Ja, een goed gefrustreerde chauffeur volgens mij. Hoe ziet de rand van Michels stuur eruit, staan er tanden in? :7
Ja, een goed gefrustreerde chauffeur volgens mij. Hoe ziet de rand van Michels stuur eruit, staan er tanden in? :7
P Petrik. Well-Known Member 14 February 2012 #1,026 Nicolàs said: Je bent (bijna) rijinstructeur? Click to expand... Ben volwaardig instructeur en dit zijn mijn eerste eigen leerlingen, heb al wat leerlingen gehad in mijn stage maar dat is toch anders. Heb der goed zin aan! @ michel: nuff said :#
Nicolàs said: Je bent (bijna) rijinstructeur? Click to expand... Ben volwaardig instructeur en dit zijn mijn eerste eigen leerlingen, heb al wat leerlingen gehad in mijn stage maar dat is toch anders. Heb der goed zin aan! @ michel: nuff said :#
Anne mannelijke versie 14 February 2012 #1,027 shit: 1000+ fun: http://forum.scooterforum.net/forum/f33/fun-shit-topic-18-a-200881/