fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Fun: zelfde verhaal
Shit: kan je eindelijk slapen word je 11uur pas wakker en bel je snel je werk dat je ziek bent (17-22u) krijg je te horen dat je dan voor 7:30 had moeten doen en nu maar lekker zelf vervanging kan regelen
Shit: terwijl jij door die zelfde teamleider vaak genoeg bent gebeld en bent komen invallen....
Fun: baas zal me wel weg willen hebben maar hij zit nog 6weken aan me vast
Fun: verliest 1van de weinigen goede/snelle werkers (de rest is al weg door gezeik, lopen alleen maar nieuwe rond)
Fun: appie verhalen


Fun: morgen op gesprek komen en hoef morgen niet te werken
Fun: vriendelijk gezegd dat ik gewoon kom werken aangezien ik op het rooster sta en ze me niet op staande voet kunnen ontslaan.
Fun: verteld dat ze me de komende 5weken 10uur per week gaan zien of in iedergeval gaan uitbetalen
Shit: morgen 10-15 werken
 
Ga je doen dan opgefokte spierbundel?

Als je contract afgelopen is schoppen ze je eruit, en aankomende 5 weken word je gebruikt als slaafje.

Doe je het niet, word je alsnog ontslagen op staande voet omdat je werk weigert.
 
Fun: Hele week alleen maar slecht gegeten (Mc, snackbar, gebakken aardappels e.d.) En niet gesport, toch 1,5kg afgevallen:?

Fun: Abbo bij sportschool afsluiten voor komende winter, lekker bikkelen denk:W
 
Contract loopt nog 3maanden ofzo, heb een 0uren contract.....

Maar werk al meer als 4maanden meer als 10uur per Week en heb een maand opzegtermijn.

Betekend dat ze het contract kunnen ontbinden wanneer ik op staande voet zou worden ontslagen, dit is echter niet het geval en is ook geen reden toe.

Ze zitten dus vast aan me tot eind november en moeten me minimaal 10uur per week laten werken op door mij aangegeven werktijden aangezien mijn 0uren contract automatisch word veranderd na 3of4 maanden waarin gekeken word hoeveel ik elke keer gewerkt hebt (uitzonderingen daargelaten).

Zoiets hebben ze al een keer bij een vriend van me geflikt maar die had geen zin om er iets tegen te doen en is lekker gekomen om te gaan werken. Op dat moment is de filliaalmanager bijna door het lint gegaan en heeft hem de opdracht gegeo de deur schoon te ken met een tandenborsel. 1belletje naar de overkoepelende organisatie heeft toen geleid tot het mak maken van de filliaalmanger en mocht zelfs beslissen hoeveel uren hij wou werken op zondag etc de laatste 4weken.

Ik heb daar dus van geleerd en ben erg benieuwd! Ik ben namelijk niet van plan te stoppen wanneer de filliaalmanager door het lint gaat. Mits het nodig is zal ik kijken waar de grens ligt van hem.

@tinus: slaat nergens op, ga dood ofzo.. Xx

Ps: ga er absoluut met goede hoop in! Is niet zo dat ik alleen maar ga lopen rellen.
 
Contract loopt nog 3maanden ofzo, heb een 0uren contract.....

Maar werk al meer als 4maanden meer als 10uur per Week en heb een maand opzegtermijn.

Betekend dat ze het contract kunnen ontbinden wanneer ik op staande voet zou worden ontslagen, dit is echter niet het geval en is ook geen reden toe.

Ze zitten dus vast aan me tot eind november en moeten me minimaal 10uur per week laten werken op door mij aangegeven werktijden aangezien mijn 0uren contract automatisch word veranderd na 3of4 maanden waarin gekeken word hoeveel ik elke keer gewerkt hebt (uitzonderingen daargelaten).

Zoiets hebben ze al een keer bij een vriend van me geflikt maar die had geen zin om er iets tegen te doen en is lekker gekomen om te gaan werken. Op dat moment is de filliaalmanager bijna door het lint gegaan en heeft hem de opdracht gegeo de deur schoon te ken met een tandenborsel. 1belletje naar de overkoepelende organisatie heeft toen geleid tot het mak maken van de filliaalmanger en mocht zelfs beslissen hoeveel uren hij wou werken op zondag etc de laatste 4weken.

Ik heb daar dus van geleerd en ben erg benieuwd! Ik ben namelijk niet van plan te stoppen wanneer de filliaalmanager door het lint gaat. Mits het nodig is zal ik kijken waar de grens ligt van hem.

@tinus: slaat nergens op, ga dood ofzo.. Xx

Ps: ga er absoluut met goede hoop in! Is niet zo dat ik alleen maar ga lopen rellen.

:D
 
Fun: Rijbewijs opgehaald vanmorgen
Fun: 2 dagen geleden aangevraagd zonder spoed
Fun: Mensen die rijbewijzen met spoed aanvragen
 
Shit: Ik wacht er godverdomme nog steeds op, maandag aangevraagd! :D
Morgen maar eens een belletje plegen, ik weet zeker dat die d'r gewoon al ligt, gaat nergens over natuurlijk dat daar 5 werkdagen voor staan.
Maar als d'r wordt betaalt is 't ineens de volgende dag al klaar.
 
Is echt zo hoor :p
Spoed voor 2u aanvragen = volgende dag, zo niet die dag er na. Ligt aan zij die t rijbewijs maken, niet aan de gemeente.

En er is ook kans dat het rijbewijs zonder spoed ook al na 3 dagen aanwezig is, heeft allemaal te maken met levertijden, hoe druk het bij de producent het is, tijdstip van aanvraag etc. Alles waar de gemeente 0 invloed op heeft.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top