Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Dan schrik je je ook wel even goed kapot als je dat opeens met een rot gang op je af ziet komen :p

Laatst zat er een groep kuikens van een eend op de weg. Toen deed ik toch ook wel even raar om ze te ontwijken, mijn hart voelde ik ook even goed bonzen. Gelukkig geen kuiken dood gereden maar waarschijnlijk zal een ander ze wel hebben overreden.
 
Laatst zat er een groep kuikens van een eend op de weg. Toen deed ik toch ook wel even raar om ze te ontwijken, mijn hart voelde ik ook even goed bonzen. Gelukkig geen kuiken dood gereden maar waarschijnlijk zal een ander ze wel hebben overreden.

Gewoon gas bij geven!


Ik ga echt niet remmen of halsbrekende toeren uithalen om een paar kuikens te ontwijken hoor :p 9 van de 10 keer eindig je zelf met veel schade. En zo'n kuiken vult dan echt geen schadeformuliertje in!

Fun: goeie zaken :)
 
Voor mij ben je gewoon een laffe hond als je niet eens de moeite wil nemen om op z'n minst te proberen die beesten te ontwijken... Op een snelweg kan je weinig doen zonder dat je zelf schade maakt, maar binnen de bebouwde kom is het toch een kleine moeite om even te remmen....

Just my 2 cents...
 
Heeft niks met aandacht te maken hoor :) Gaat er mee om hoe letterlijk je het opvat.

Als je de ruimte hebt, tuurlijk tik je ff de rem aan of ga je aan de kant. Maar bedoel meer te zeggen dat als je wat harder rijd, op een dijk rijd, verkeer achter je hebt, veel tegenliggers hebt.... etc ik iig geen idiote praktijken ga uithalen om die eend te ontwijken.
 
klinkt hard, maar is wel zo... als mogelijkheid daar is om ze te ontwijken prima... maar anders gaan ze gewoon onder de wielen hoor, beter dat dan iemand anders raken bij een ontwijk manoeuvre en je zelf in de kreukels rijden...
 
Shit: Gezeik met de vriendin van een van mn beste vrienden.
Fun: Ze kan zo ongelovelijk hard mn rug op:p
 
klinkt hard, maar is wel zo... als mogelijkheid daar is om ze te ontwijken prima... maar anders gaan ze gewoon onder de wielen hoor, beter dat dan iemand anders raken bij een ontwijk manoeuvre en je zelf in de kreukels rijden...

Tuurlijk, 't is maar net waar je meer waarde aan hecht, jezelf of een paar kuikens..

Fun: in Groningen wonen echt veel chicks!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top