[5th]Nick The Bad Guy 9 July 2011 #1,002 Wesking said: Fun; wasted Fun: bord van 3 bij 1 meter met "Welkom in Almere" in m'n schuur Schit: hoe meenemen naar Terschelling Click to expand... In kleinere stukken flexen, is het metaal of hout? Dat stapel je op elkaar in je kofferbak en je restaureert het weer met metalen strips in het geval van hout. Appeltje Ei'tje
Wesking said: Fun; wasted Fun: bord van 3 bij 1 meter met "Welkom in Almere" in m'n schuur Schit: hoe meenemen naar Terschelling Click to expand... In kleinere stukken flexen, is het metaal of hout? Dat stapel je op elkaar in je kofferbak en je restaureert het weer met metalen strips in het geval van hout. Appeltje Ei'tje
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 9 July 2011 #1,003 Dennis said: Shit: 4 nachtdiensten x| Click to expand... Fun: 260 nachtdiensten :# Fun: Eindelijk een aanhanger met zwart zand vol gegooid. Shit: Liggen er nog 4/5 te wachten. Shit: Regen.
Dennis said: Shit: 4 nachtdiensten x| Click to expand... Fun: 260 nachtdiensten :# Fun: Eindelijk een aanhanger met zwart zand vol gegooid. Shit: Liggen er nog 4/5 te wachten. Shit: Regen.
W Wesking Well-Known Member 9 July 2011 #1,004 [5th]Nick said: In kleinere stukken flexen, is het metaal of hout? Dat stapel je op elkaar in je kofferbak en je restaureert het weer met metalen strips in het geval van hout. Appeltje Ei'tje Click to expand... Is alu, misschien door 2e met de slijptol en dan daar weer in elkaar! Goed idee xD
[5th]Nick said: In kleinere stukken flexen, is het metaal of hout? Dat stapel je op elkaar in je kofferbak en je restaureert het weer met metalen strips in het geval van hout. Appeltje Ei'tje Click to expand... Is alu, misschien door 2e met de slijptol en dan daar weer in elkaar! Goed idee xD
Laine Leren Lenie 9 July 2011 #1,005 Fun : Nieuwe auto halen Fun : Vanmiddag naar de Hoek. Fun : Vanavond misschien stappen :+
ErwinZ GC Member 9 July 2011 #1,006 Fun: Cafe was weer veel te gezellig vannacht Fun: Zometeen Dreamfields!
H Henri Well-Known Member 9 July 2011 #1,007 Wesking said: Fun; wasted Fun: bord van 3 bij 1 meter met "Welkom in Almere" in m'n schuur Schit: hoe meenemen naar Terschelling Click to expand... Laat me raden camping appelhof?
Wesking said: Fun; wasted Fun: bord van 3 bij 1 meter met "Welkom in Almere" in m'n schuur Schit: hoe meenemen naar Terschelling Click to expand... Laat me raden camping appelhof?
H Henri Well-Known Member 9 July 2011 #1,010 Jij was toch die brede jongen? dan herken ik je vast wel
W Wesking Well-Known Member 9 July 2011 #1,013 Henri said: Jij was toch die brede jongen? dan herken ik je vast wel Click to expand... Wanneer ga je? Je herkend me idd vast wel xD Fun; 80kg gepaseerd Shit: kapotte fiets Fun: vanaaf uit
Henri said: Jij was toch die brede jongen? dan herken ik je vast wel Click to expand... Wanneer ga je? Je herkend me idd vast wel xD Fun; 80kg gepaseerd Shit: kapotte fiets Fun: vanaaf uit
El-Toro Membert. 9 July 2011 #1,016 Is cadeautje voor me broer ja, komt vanavond naar mij. Mooi dingetje, is zo'n 20 jaar editie
Maykel 600RR 9 July 2011 #1,020 El-Toro said: Fun: Golf gti uit '97 opgehaald Click to expand... Petrik. said: Je vergeet erbij te zeggen dat ie van je broer is. Click to expand... El-Toro said: Is cadeautje voor me broer ja, komt vanavond naar mij. Mooi dingetje, is zo'n 20 jaar editie Click to expand... Petrik. said: als ik niks had gezegd was je de mannnnnnn 8) Click to expand... :winner:
El-Toro said: Fun: Golf gti uit '97 opgehaald Click to expand... Petrik. said: Je vergeet erbij te zeggen dat ie van je broer is. Click to expand... El-Toro said: Is cadeautje voor me broer ja, komt vanavond naar mij. Mooi dingetje, is zo'n 20 jaar editie Click to expand... Petrik. said: als ik niks had gezegd was je de mannnnnnn 8) Click to expand... :winner: