Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Fun: Gister Transformers3 in Imax3D gezien, bazenfilm zeg:W En dat mokkel is ook echt :~:~!!
Stond ze in d'r witte jurkje naast die SLS AMG, pfffoeeee, je kon me wegdragen zeg:~
 
Fun: Gister Transformers3 in Imax3D gezien, bazenfilm zeg:W En dat mokkel is ook echt :~:~!!
Stond ze in d'r witte jurkje naast die SLS AMG, pfffoeeee, je kon me wegdragen zeg:~

Had precies hetzelfde. Vooral in dat witte jurkje KANONNEN.... Rest van de film was ook leuk :p
 
Fun : Super chille avond gehad, spontaan uiteten geweest, heerlijk stukje uitgewaaid achterop de motor en net nog n stukje geskate. :D
 
Fun: Dacht, laat ik nog even potje MW2 gaan spelen voor het slapen. Heb hem maar uit gezet na een win/loss ratio van 12/0 :#...lekker sprayen met de G18 :W
 
fun: hele dag doelloos rondhangen bij een vriend
fun: hij ging even dvd pakken in zijn zusjes kamer..kom aangerend, net alsof hij een spook heeft gezien.. rest van 't uur amper meer gesproken
Dubbel fun: heb het uiteindelijk uit hem gekregen :D... hij had dus zijn zusje betrapt, terwijl ze lag te masturberen..


WAHAHAHAHAHAHAHHAHA ik ging en ga er nog steeds helemaal stuk om... :p
 
fun: hele dag doelloos rondhangen bij een vriend
fun: hij ging even dvd pakken in zijn zusjes kamer..kom aangerend, net alsof hij een spook heeft gezien.. rest van 't uur amper meer gesproken
Dubbel fun: heb het uiteindelijk uit hem gekregen :D... hij had dus zijn zusje betrapt, terwijl ze lag te masturberen..


WAHAHAHAHAHAHAHHAHA ik ging en ga er nog steeds helemaal stuk om... :p

:W:W!!

En daarna met je gereformeerde smoel aan het avondeten gaan zitten:# En aan blijven kijken!:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top