Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Hier komen altijd wat van die oude vrouwtjes, ons mam kent ze toevallig.
Komen altijd even binnen en praten over vanalles en nog wat behalve over 't geloof! :D
En dan op 't laatst als ze weg gaan geven ze vlug een foldertje oid.
 


;(

Shit: heb de tour gemist vandaag

Ik begin pas te kijken als ze moeten zwoegen om een berg op te komen :p



En @ Jehova's: Laatst ook van dat rotte volk aan de deur gehad...''ik kom het woord van God brengen''....''ach, als je eens wist hoe vaak ik zijn naam wel niet roep op een dag icm een aantal andere woorden heb ik dat niet nodig, doei'' :)

Wel jammer dat een tante van mij erbij zit.
 
Last edited:
Hier komen altijd wat van die oude vrouwtjes, ons mam kent ze toevallig.
Komen altijd even binnen en praten over vanalles en nog wat behalve over 't geloof! :D
En dan op 't laatst als ze weg gaan geven ze vlug een foldertje oid.


Hier in het dorp hebben we tegenwoordig ook hippe jehova's, stond ineens een vrouw voor de deur met een folder over de oorlog ofzo dus ik nam het aan. Zegt mn gf ineens dat het jehova's waren, zaten onder die folder nog meer folders over het geloof. OWNED, maargoed ze was niet irritant dus de knuppel kon binnenblijven :p :7
 
Shit : Ontzettend brak na avondje stappen.
Fun: Goed naar me zin gehad
Fun: Weer een berg rare smsjes verstuurd zie ik net :p
Fun: Spalk van mijn hand af , eindelijk :D
 
Last edited:
Fun: Met een vriendin schoenen besteld in de USA
Shit: Verstuurden niet naar NL
Fun: Moeders met contacten in USA
Fun: Daar laten bezorgen, vervolgens stuurt zij het naar NL
Shit: Als de douane maar niks vind
 
Je leest het verkeerd. Ik weet dat ze NIET naar nederland versturen, vandaar dat we adresgegevens van een vriendin van mijn moeder in USA hebben ingevuld als leveradres. Die vriendin stuurt ze dan weer vanuit USA naar NL.
 
Je leest het verkeerd. Ik weet dat ze NIET naar nederland versturen, vandaar dat we adresgegevens van een vriendin van mijn moeder in USA hebben ingevuld als leveradres. Die vriendin stuurt ze dan weer vanuit USA naar NL.

Leg maar alvast 30 euro in cash geld klaar voor als de postbode langskomt :+
 
Fun; wasted
Fun: bord van 3 bij 1 meter met "Welkom in Almere" in m'n schuur
Schit: hoe meenemen naar Terschelling :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top