Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Shit: Mensen die gaan lopen zeuren dat je de vrachtwagen 10min voor je volgeladen bent al aanzet om hem warm te laten draaien en zodat je niet de 1e 15min in een vrieskist zit. En gutgut het ruikt een beetje in de loods nou nou.... Ik moet ook alle dagen die kut sigaren en dampende sjaggie's inademen, en als ik daar wat van zeg ben ik gek.

Fun: Maandag ligt er toch wel weer een briefje in mijn bakje dat dat ten STRENGSTE verboden is een auto warm te laten draaien, stel nsb'ers.
/
Fun: Beste van Evers :W

Stand kachel? Als ik je baas was mocht je dit ook niet van mij. Een motor onbelast laten draaien is slecht. Ook kost het gewoon veel brandstof.

Je hebt toch een focking jas aan... Binnen 10 minuten is dat ding warm als je wegrijdt.
Daarnaast ik dat onbelast draaien van je motor niet echt goed...

En tinuz, geef jij aad ff gelijk..:z

Je hebt toch een focking jas aan... Binnen 10 minuten is dat ding warm als je wegrijdt.
Daarnaast ik dat onbelast draaien van je motor niet echt goed...

En tinuz, geef jij aad ff gelijk..:z

En dan doe je de eerste 10 min een paar handschoenen aan als dat stuur zo koud is.

Edit: nu het toch over de temperaturen gaat. Ik werk in een loods waar het binnen gewoon dezelfde tempratuur is als buiten. Een paar werkhandschoenen helpen daar niet tegen. En van de week moest een collega, wat tevens een maat van me is, buiten werken. Hij moest gewoon zijn handen weer voelbaar maken met een föhn om een bepaalde tijd omdat hij geen gevoel meer had. De ijspegels hingen ook letterlijk aan zijn neus. Dus wat sommige lopen te klagen, ik mocht willen dat mijn werkplek na 15 min op temperatuur was.

Last edited:
tya, 's morgens als we de loods binnen stappen is het wel warmer, maar zodra er wat deuren open gaan omdat er een constructie weg moet dan is het echt niet warmer dan de buitentemperatuur. Verschil is dat er geen wind staat en het dan met een jas aan nog wel te doen is.

shit: tam
fun: tm
shit: gisteren iemand achertin me geknald..
fun: een bekende
shitL Ze zegt.. ik deed alles aan het remmen.. ik trok zelfs aan me hand rem!! ( ib de sneeuw O
Fun: ik een deukje in me bsu

zij: bumper naar de kut en deur die niet meer opent

Ook kost het gewoon veel brandstof.

Brandstof zat joh.

Planner wou van de week collega 100km extra laten rijden omdat hij een doosje vergeten was terwijl die gewoon met koeriersbusje mee kon ´s ochtends die er toch in de buurt kwam.

Shit: Enkel glas hebben boven en continu de ramen zeiknat van binnen.
Fun: Lekker loontje.

Last edited:
Fun: mooi feest gehad gister met zo'n 50 man
Shit zo lam als een malle net weer naar huis gereden.
Shit: aantal kereb niet doorhebben dat het verkeerslicht op groen staat :D
Fun: mooi laf dagje van maken, morgen ook vrij :W

Dronken rijden is echt wel het meest stomme dat je kan doen imo. Maat van me is al 1,5 jaar zijn the kwijt en is nu altijd afhankelijk. Schijt irritant en ik heb echt geen medelijden met hem.

Status
Not open for further replies.
Back