Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Waar heb je het lijk gelaten?

+1:D

fun: red bull crashed ice was awesome!
fun: natuurijs
fun: ijshockeyen op natuurijs met mensen die het praktisch nooit doen :D
fun: groot vlak open veld + rwd ^^
fun: met een crossertje door de sneeuw raggen :#

Ik heb zo'n mokkel op feestboek dat helemaal obesessed is van dr baby. Ze is een beetje simpel en af en toe ga ik helemaal out van haar status. :D

Terug uit ziekenhuis, Skye vond het echt niet leuk. Alleen mama mocht mee naar binnen en maar goed ook. Was gillen geblazen! Kreeg flesje met betonmix en na 3 slokken vond ze het toch zo leuk niet meer. Gelukkig waren de foto's goed en waren er geen gekke dingen te zien.

Betonmix really? :D

Hier in de buurt laatst ook zon wijf die op facebook ging vermelden dat ze een miskraam had gehad en wat ze wel allemaal niet moest regelen :Xhoezo aandacht vragen..

Ja gewoon laten betalen! Heb een tijdje terug mijn auto uitgeleend aan een ex collega zo dat ze de boot kon halen. 850 euro schade en wat zegt mevrouw "Jij hebt toestemming gegeven aan mij om je auto te gebruiken dus ik ben juridisch niet aansprakelijk. maar om je tegemoet te komen wil ik wel de helft betalen"

en wat is het vervolg ?

Ja gewoon laten betalen! Heb een tijdje terug mijn auto uitgeleend aan een ex collega zo dat ze de boot kon halen. 850 euro schade en wat zegt mevrouw "Jij hebt toestemming gegeven aan mij om je auto te gebruiken dus ik ben juridisch niet aansprakelijk. maar om je tegemoet te komen wil ik wel de helft betalen"

haha wat een halve zool ben je dan als je zoiets uit je strot durft te krijgen :D

Status
Not open for further replies.
Back