::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 28 January 2012 #821 Fun: Golf Einzer die na een half jaar eindelijk weer eens heb mogen rijden. Shit: Accu van 100 pleuro derin geknald.
Fun: Golf Einzer die na een half jaar eindelijk weer eens heb mogen rijden. Shit: Accu van 100 pleuro derin geknald.
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 29 January 2012 #823 Fun: Na weet ik veel hoe lang eindelijk weer eens een date gehad. Fun: volgende week vervolg :#
Vincent-Aerox Scooterloos 29 January 2012 #825 Shit: sneeuwt hier al een tijdje. Optyfen met die kutsneeuw !
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 29 January 2012 #826 Als zij overdag werkt en ik snachts dan houd je het weekend over he
area_51_member scooterloos 30 January 2012 #830 Fun: sneeuw brengt wel wat gezelligheid Shit: werken aan master thesis
Tommy. *BA DUM TSS* 30 January 2012 #832 Fun: Witte daken Shit: Alweer gestopt met sneeuwen Shit: Wel ineens stervenskoud:X!!
bartj HousePaus 30 January 2012 #833 Fun :Blij dat het hier niet sneeuwt. Haad sneeuw Fun: Zo weer ff trainen
Frank "Because racecar" 30 January 2012 #837 Shit: 1 dag sneeuw en heel NederlAAD op zijn kop. Fun: Hoe de media hier op reageerd. :W
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 31 January 2012 #838 Valt me nog mee moet ik zeggen. Maar dat is altijd wel halverwege de rit, begin is het sjaal om je kop en aan het eind loop je met je jas half open . Maar het is vaak die vieze wind die het kut maakt.
Valt me nog mee moet ik zeggen. Maar dat is altijd wel halverwege de rit, begin is het sjaal om je kop en aan het eind loop je met je jas half open . Maar het is vaak die vieze wind die het kut maakt.
Edwino black sr 31 January 2012 #840 Rocco. said: Was t maar kut, kon je er nog wat mee :+ Click to expand... dan was het ook wel warm en vochtig
Rocco. said: Was t maar kut, kon je er nog wat mee :+ Click to expand... dan was het ook wel warm en vochtig