en wat doen jullie dit weekend?

ik ga morgen uitslapen, daarna poolen, bierdrinken, slapen (misschien tussendoor nog ff Idolen kijken :p). Zondag uitslapen, niets doen en weer naar Enschede.
 
Ik kom net van de film af, ik ben naar Gangs Of New York geweest.
Wat ik ervan vond? 1 grote slachtpartij. Toen ik de bioscoop uitging had ik echt geen eetlust meer. Het is een komen en gaan van lijken en het verhaal is ook niet echt geweldig te noemen.
De gevechten tussen de gangs zijn echt goor gewoon, ze lopen alleen maar met messen en bijlen te zwaaien:r
Nee geen aanrader vind ik, je komt niet vrolijk de bios uitlopen:|

Morgen ga ik naar X-Qlusive, dat word hard stampen (dana van 1 tot 7) :W
 
Ik ga leren lerenen nog is leren kweet niet waarvoor ik het doe maarja, dan maar 1 verpest weekend in je leven.
Want moet de tentames wel beetje goed maken tuurlijk
Voor de rest beetje voor tv hangen denk ik en biertje drinken en Lord of the rings 2 kijken op dvd.
 
Zit te lannen en ben nu al 2 dagen op |( Zit nu weer in me remy, iedereen ligt te maffen, denk dat ik nu ook maar ga, sta op complete instorting 8P hahaha

Btw 8mbit lijn heerst behoorlijk, hahaha

800 kbit down
60 up :)

Weer is wat anders dan KaasHema :~
 
zometeen voetballen..vind het veel te vroeg..ben gewend dat om half 3 de match begint :p

en morgen leren -_- tentamen week :(
maar morgen ook nog bezoekje aan de ijsbaan brengen.. :)
 
Al vanaf woensdagavond iedere avond aan t werk, wat rond 2300 meestal resulteerd in n grote zuippartij aan de bar op t werk :D

Gister na t werk met n zwaar gestoorde collega rond 0115 nog maar naar een lokale kroeg gefietst, om daarna rond 0430 te slapen...en over 25 minuten weer aan t werk..

En vanavond weer zuipen @ andere lokale kroeg, fanclubavond van De Bloaskoaken...n carnavalblaaskapel, lache man! :rolleyes:
 
Originally posted by -[inferno]-
ik = in Starlight nijkerkerveen @ Mindstorm.

line-up:

PROMO, DR. Z. VAGO, BOUNTYHUNTER, SECRET SIMBA, JEROEN FLAMMANN, BRENNAN & HEART, ABRAXAS

ken ze geen van allen, behalve secret simba.
bountyhunter heb ik positieve dingen over gehoord, maar kan iemand me wat meer vertellen over deze dj's?

Als ieder ze eigen stijle draaid:
Promo: Lekker rammen , oldstyle met new style afgewisseld.
DR. Z-Vago: New style hardcore
bountyhunter: ken ik niet maar zal wel newstyle/hardstyle 8ig zijn
Secret Simba:? ken ik niet zal wel dat leeuwtje zijn maar dan onderkoffer 8P
Brennen & Heart : Oldstyle/ Multigroovestyle
en flamman & abraxas: van alles wat , waren de basis van de party animals

Kortom moet dus een strak feesie werden
 
Mm tis hier weer es raak....1 grote zuippartij, me pa is een week naar Gran Canaria met zijn vriendin, komt maandag thuis. Tis hier een teringzooi, net opgeruimd, waarom weet ik niet, vanavond is het weer een zooi.

Maar ja dalijk ff kratten bier inslaan :p

Das wel minder, meer als 2 kratten Heineken krijg ik niet mee @ scoot, heb wel auto maar geen sjeesbewijs nog :S
Mm, AH is maar 3 minuutjes rijden met auto, ff kijken wat ik doe ;)
 
Mijn record is 3 kratjes heineken mee @ buxy :)

T ging toen ook wel byna fout :D, die kerel die achterop zat gaf me aanwijzingen hoe ik moest rijden 8P, was wel fun!

Ik zag alleen HEIN staan zeg maar :)!
 
Hmz

Niet veel , beetje zuipen , twijfel8ig waar, zou bij mij thuis een soort van ,feestje zijn maar een vriendin van me geeft ook een feest, dus weten niet of we hier blijven of bij haar

Maargoed, alcohol is er zowiezo , dus ;)
 
ben al de hele week ziek, maar gisteren toch maar ff naar een boerentent hier in de buurt (in langeboom) geweest, was wel gezellig vooral omdat ze daar toch goede HARDCORE draaiden.
was iets van x-factor ofzo, line -up je: panic, endymion, d-spirit, JDA, en nog wat...8)
dadelijk nog ff voor een auto kijken, vanavond weer stappen, en morgenvroeg weer voetballen0?
 
Ik heb dalijk m'n rentree wedstrijd na 4 maanden blessureleed olé :p

Ben net weer beter van de buikgriep maar ga toch gewoon voetballen :)
 
Back
Top