en wat doen jullie dit weekend?

-[inferno]-

Gepensioneerd
ik = in Starlight nijkerkerveen @ Mindstorm.

line-up:

PROMO, DR. Z. VAGO, BOUNTYHUNTER, SECRET SIMBA, JEROEN FLAMMANN, BRENNAN & HEART, ABRAXAS

ken ze geen van allen, behalve secret simba.
bountyhunter heb ik positieve dingen over gehoord, maar kan iemand me wat meer vertellen over deze dj's?
 
Advertisement - register to remove this

Ik gaat naar X-Qlusive Dana Solo in de HMH in Amsterdam.....alhoewel ik niet zo'n DanaFan ben ga ik daar toch wel ff lekker beuQen/Spacen! 8) Maare kheb wel weer zin! :)

Vorige keer liepen daar toch maar lekkere tjiks, gvd! En ik ben altijd zo'n sociaal wezen op dat soort feesten! :) Hoe zou dat nou komen?? :rolleyes:
 
knutselen aan supermotard :) voorvork goud en zwart anodiseren :~ :~
voorvork1.jpg
 
Van t weekend weer ns naar Alcazar. En daarna begint de pret van het leren voor tentamenweek. Morgen natuurlijk eerst nog even met meubels zeulen, voor de nodige spaarcentjes :)
 
Ik had vanaf woensdag al weekend mja weekend... buikgriep :|
Nix als kotsen kotsen kotsen :r Mja vandaag niet meer dus nog ff uitzieken en morgen gewoon weer hard zuipen :p
 
Over zeven uurtjes van bed om vervolgens een dik uur te zwemmen en de rest van de dag rustig aan te doen. Maar niet op stap denk ik, een verjaardag is ook leuk :)

Zondag uitslapen & huiswerk maken... Yeah!
 
zaterdag =uitrustdag en zondag vriendindag :D dus weekend is weer vol :)

heb wel vrienden ofzo maar na een weekje 80 uur werken heb je geen zin meer om uit te gaan (tenminste heb ik) :D
 
Ik ga strax naar me bedje. Morgenochtend om 9.00u werken @ local dealer. Proberen um zo vroeg mogelijk te splitten :rolleyes:, om de trein te pakken naar me Penthouse 8) in R'dam. Daar ff flink ouwehoeren, de metro pakken naar Hardcore 4 Life, daar ff flinken beuken, taxi trug, proberen te slapen :rolleyes: en tot slot brak zijn ;).
 
Ik ben net klaar met 3 weken tentamens enzo, dus ik ben toe aan een pilsje:D
Ik zit dit weekend bij me pa en ma in Twente en hier ga ik een beetje klooien, relaxen en misschien nog even een tent in. Hierna ga ik de halve week zuipen, vogeltjes regelen en dat soort ongein.
Oja, en in de tussentijd ga ik Arnoud ze kappie klussen.
 
ik ga nu slapen en morgen werken om half 7 :|
en dan 16.00 vrij dan me mvt verkopen en dan ff praten met me meisje beetje meningsverschil :'(
 
Back
Top