Dakar 2007

Mja, maar de motor van Jan en Gerard heeft al wel wat km's gelopen natuurlijk. Wel jammer dat Duisters ook is gestopt eigenlijk, had best nog wel door kunnen rijden ook al was r niemand meer om assistentie aan te verlenen...

Mja, maar de motor van Jan en Gerard heeft al wel wat km's gelopen natuurlijk. Wel jammer dat Duisters ook is gestopt eigenlijk, had best nog wel door kunnen rijden ook al was r niemand meer om assistentie aan te verlenen...

Idd Duisters had best door kunnen rijden, maar de motoren van Jan en Gerard waren toch van vorig jaar? Dus zo heel veel kunnen ze niet gelopen hebben, aangezien ze toen niet gereden hebben.

Dit zijn nieuwe motor met alleen test kilometers er op.

De motor leveren std 530pk en nu +/- 800 PK.

Een std blok gaat ongeveer zonder revisie 1.000.000KM mee en dit wedstrijdblok ongeveer 25.000km.

Het is natuurlijk logisch dat een race blok wat opgevoerd is, veel korter meegaat. Maar als ze echt met hetzelfde blok reden als in 2004 dan zijn ze toch echt niet goed bezig...

Dit zijn nieuwe motor met alleen test kilometers er op.

De motor leveren std 530pk en nu +/- 800 PK.

Een std blok gaat ongeveer zonder revisie 1.000.000KM mee en dit wedstrijdblok ongeveer 25.000km.

Lijkt me sterk dat die 12,6L/6 cilinder std al 530pk levert :)

Wug van ginkel rijdt trouwens met 950+ pk/3200nm 18L 8)

Std motor is 12,6 liter met 510 PK en 2500nm

En dit hadden de motoren van de Rooy:

800PK
3100Nm

Van Ginkel rijd met een Bulldozer motor van een Catterpiller :D

Caterpillar C18 (18 liter)
Vermogen: 950 pk (van 1400 tot 2200 tpm)
Maximum koppel: 3260 Nm

k*t dat Van Rooy's eruit liggen :|

Wat ik ook jammer vind; eerdere jaren kreeg je archief-beelden van een bepaald jaar, dat mis ik wel een beetje in de huidige verslaggeving...

Ja!

Waarom zien we Wauters helemaal niet meer..
Die verslaggeving van Allard is ook om te huilen, wat een achterlijke vragen stelt hij aan mensen..
Laat ons gewoon beelden zien van de Dakar wat we willen zien.
Crash van Chagin enz.

Nou, die beelden is natuurlijk probleem, die kopen ze gewoon in. Als je Eurosport kijkt, zie je exact hetzelfde. Commentaar is idd niks :+

Wauters rijdt trouwens nog wel hoor :P Hij is momenteel 24e :7

liggen nu op dat filmpje van die DAF truck op een bepaaldm oment die 2 rijders dood op de grond :?

eentje zelf met zetel en al nog aan hem vast ofwat is daar gebeurd :?

Heb er al meer mensen over gehoord volgens mij, dat de brandstof niet best was. Beetje jammer als het zoiets is natuurlijk...

Wel mooie verhalen gehoord over die Ginaf avec Caterpillar, die lopen echt op zowat alles wat je erin mikt :+

Back