Tour 2007

Ja sowieso, vooral die ene polleke plofkop die voor ze uit ging waggelen, en bijna op ze slurf viel./

Edit: Wiggins :(
 
Elke tour valt Frank 10x, neem ik hem niet op in me team.. valt die ineens niet meer.
Contador krijgt het vanavond ook wel leuk aan tafel en te demarreren en Kloden zo uit het wiel te rijden.. dikke emo.
 
Zit één kleine klim van 3 kilometer in zag ik. Wiggins zou kunnen, maar ik denk dat Lance ook wel eens de grote verrassing van vandaag zal kunnen worden. Nibali schijnt trouwens ook een aardige tijdrit in de benen te hebben.
 
Opzich stelt die klim niet zo heel veel voor denk ik :) Armstrong is niet echt te peilen vind ik, zoals gisteren leek hij kapot te zitten, toen weer even een flinke versnelling. En het afdalen ging ook niet zo geweldig bij hem :)

Wiggins kon gisteren ook niet echt volgen, het kan zomaar zijn dat hij er ook helemaal doorheen zat... wat niet echt bevorderlijk is voor vandaag.

( Gisteren was natuurlijk wel een heel zware etappe... )

18.gif
 
Klopt, het is ook "maar" 3 km, daar zou iedereen "makkelijk" overheen moeten fietsen toch? Ik hoop trouwens ook dat Wiggins weer wat tijd goed gaat maken :)
 
Hihi zei ik toch:p regen kan inderdaad nog wel een rol gaan spelen, als je net sanchez ziet die al 30 seconden verliest in de afdaling, zal wel met het weer te maken hebben. Zal ook wel negatieve invloed hebben op de toprenners.
 
Ben benieuwd wie er straks allemaal in het nieuwe Radioshack team gaan rijden... Ik denk dat er aardig wat bekende namen aangetrokken worden :)

Hoop trouwens dat Freire vandaag iets kan laten zien :W opzich een leuke rit voor Oscar :)

edit:

13:29
Evans valt aan
Elf renners, waaronder Cadel Evans, slaan een gaatje en rijden voor het peloton uit. Rabobank heeft de slag gemist.
 
Klopt, ik schat de kansen van de koplopers best hoog in... bijna allemaal toprenners, een groep van 17 moet toch aardig voor het peloton kunnen blijven :)
 
nou die kopgroep rijdt zich nu helemaal uit elkaar, allemaal losse plukjes, plus een peloton wat nog wel gaat rijden..
 
Back
Top